onko kohdunsuu minkä tuntonen
siis kysymys se että miehen kanssa harrastettii vähä rajumpaa seksii ja mies totes että täällä on pieni reikä, hänen sormi mahtuu sinne?
olen siis viikolal 33 raskaana.
onko kohdunsuu kiinni niin sinne ei menen sormi silloin?
olenko siis auennut jo vähä, asun sellasessa maassa jossa ei tehdä alapäätutkimuksia vasta kun menet synnyttää..
osaisko joku auttaa-
ja pliis asiallisia vastauksia
Kommentit (8)
Mutta olen siinä käsityksessä, että normitilassa kohdunsuuhun ei saa sormea, tuntuu siis vain kohoumana. Ennen synnytystä se aukeaa - en tiedä kuinka paljon missäkin vaiheessa, mutta ilmeisesti siis raskauteesi liittyen se on nyt hieman antava. En lähtisi kyllä sormella tökkimään tieten tahtoen.
Jos ei siellä alapäätutkimuksia tehdäkään, voisit varmaan soittaa kuitenkin jollekin hoitajalle?
pitääpä kysellä jos ne vois tutkii sen kuitenki ku neukka
tuntuu siltä kun tökkis takapuolta jota muija pitää suljettuna hampaat irvessä.
Voin olla väärässäkin t:mies.
pääsyä sikiön luo jos sitä kovin tökkii tuossa vaiheessa.
varmaan turha sanoa että hyvä hygienia on kaiken a ja o?
siis kysymys se että miehen kanssa harrastettii vähä rajumpaa seksii ja mies totes että täällä on pieni reikä, hänen sormi mahtuu sinne?
olen siis viikolal 33 raskaana.
onko kohdunsuu kiinni niin sinne ei menen sormi silloin?
olenko siis auennut jo vähä, asun sellasessa maassa jossa ei tehdä alapäätutkimuksia vasta kun menet synnyttää..
osaisko joku auttaa-
ja pliis asiallisia vastauksia
Mulle on vittuiltu niin paljon että vastaan että fistauksesta olis ollut apua, mutta vittuako minusta ja minun tunteista pitää välittää. M45.
vittuako minusta ja minun tunteista pitää välittää. M45.
osaa vastata mitää?