Hemmottelu-ilta rakkaalle, vinkkejä?
Kultani tulee perjantaina parin viikon reissusta kotiin ja haluaisin tehdä tästä kotiinpaluusta ikimuistoisen. Ajattelin jotain hyvää ruokaa ja viiniä sen kanssa, mutta ensinnäkään en tiedä mitä ruokaa tekisin. Jotain vähän hienompaa kun perinteiset lihapullat siis. Ja muitakin vinkkejä otan mielelläni vastaan, olen melko ensikertalainen tälläisen "yllätyksen" järjestämisessä.
Kommentit (7)
Mun mies piti, kun viikon työmatkan jälkeen olin tehnyt just lihapullia tai lihamakaronilaatikkoa tms. "tavallista", kun oli viikon syönyt ravintoloissa. Ja ihan tavallista olutta:-)
että käydään kotimatkalla syömässä Bror-Erik Walleniuksen luona, mutta saattoi hän toki tarkoittaa Stadikan huuhkajaakin.
Kaunis nainen kauniissa pitsihepenissä tarjoamassa hyvää ruokaa..tosin siinä vaihees on varmaan sama mitä se ruoka on ;D
tiedät miehen tykkäävän! Tarkoitan, että jos mies tykkää hienoista piperryksistä ja gourmet-kokkauksesta, niin that's your choice :) Mutta jos miehen ehdoton herkku on itsetehty pizza tai vaikka ne lihapullat, niin tee sitä. Pitsihepenet todellakin, ja laita ittes nätiks, ihanaa iltaa teille :)
Vie se kiekkomatsiin ja mikä tahansa annos hallin kioskista uppoaa, kotimatkalla bubin kautta ja ilta on kruunattu
Tarjoillaan spagetin kera. Helppo tehdä, mutta silti vähän hienompi. Jälkiruoaksi joku mousse tai vaahto, jonka voit tehdä valmiiksi jääkaappiin, eikä aterian jälkeen mene aikaa jälkiruoan valmistukseen.