Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saat energiaa?

Vierailija
18.10.2010 |

Olen ihan hyytynyt, enkä jaksa olla tehokas. Ei auta vaikka miten huilaan, olen silti uupunut. En jaksa kunnolla olla lastenkaan kanssa, vaan koen olevani heidän kanssaan vain puolittain. En vaan jotenkin koe mielekkääksi tätä jatkuvaa suorittamista, mutta ei lapsiperheessä voi lopettaakaan kaiken tekemistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnossa liikkumisesta ja eläimistä, mutta sinä, ap, kuulostat nyt sen verran uupuneelta, ettei noista välttämättä ole sulle apua, ennen kuin saat jonkinlaista muutosta aikaan elämässäsi. Mistä kiikastaa?

Vierailija
2/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vauva vielä valvotti pistin mielialavaihtelut ja väsymyksen siihen piikkiin, mutta enää en oikein voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kriisi tää lienee, kun kaipaan elämääni tarkoitusta, siis muutakin kuin lapset.

Haluaisin muuttaa elämääni, mutten tiedä miten.

Vierailija
4/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mistä kiikastaa. Joku kriisi tää lienee, kun kaipaan elämääni tarkoitusta, siis muutakin kuin lapset.

Haluaisin muuttaa elämääni, mutten tiedä miten.

nyt vain pohtia tämä asia selväksi, ennen kuin voit tehdä mitään asioiden saattamiseksi paremmalle tolalle. Kirjoita ylös sellaiset asiat elämässäsi, joihin olet tyytyväinen, sekä ne, joihin olet tyytymätön. Sitten vielä sellaiset asiat, joita haluaisit elämääsi, ja sellaiset, joita et ehdottomasti halua.

Vierailija
5/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva elokuva, rauhallinen kävely, päiväunet, koiran kanssa leikkiminen. En suorittamisen vuoksi vaan siksi koska haluan.

Vierailija
6/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koen, et multa puuttuu uskallus muutokseen. Ja valitettavasti lähelläni on ihmisiä, jotka eivät kannusta muutokseen vaan lyttäävät. Siksi olen nyt ottanut etäisyyttä omiin vanhempiinikin, kun tajusin heiltä tulevan kokoajan vain arvostelua.

Niin tottunut siihen olin, että pidin sitä normaalina. Mieskin varovainen ja epäilevällä kannalla, kun haluaisin alkaa yrittäjäksi.

En löydä tarkoitusta elämääni materiasta ja yhteisöllisyyskin on hakusessa. Kai tämä on sitä kipuilua, kun alan parantua läheisriippuvuudesta ja muusta rikkinäisyydestä.

Vierailija
7/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisat kavereiden tapaamiset, hyvät hetket lasten ja koko perheen kanssa.

Pahimmat energiantappajat mulla on valvominen (tahaton, unihäiriö), sisällä nyhjötys, liian kapea sosiaalisuus ajoittain, liian monien tai haastavien tavoitteiden asettaminen itselle.

Vierailija
8/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koen, et multa puuttuu uskallus muutokseen. Ja valitettavasti lähelläni on ihmisiä, jotka eivät kannusta muutokseen vaan lyttäävät. Siksi olen nyt ottanut etäisyyttä omiin vanhempiinikin, kun tajusin heiltä tulevan kokoajan vain arvostelua.

Niin tottunut siihen olin, että pidin sitä normaalina. Mieskin varovainen ja epäilevällä kannalla, kun haluaisin alkaa yrittäjäksi.

En löydä tarkoitusta elämääni materiasta ja yhteisöllisyyskin on hakusessa. Kai tämä on sitä kipuilua, kun alan parantua läheisriippuvuudesta ja muusta rikkinäisyydestä.

tosi vaikeata. Suosittelen tutustumista zenbuddhalaiseen filosofiaan, siitä on ollut ainakin mulle apua elämän muuttamisessa parempaan suuntaan.

Vierailija
9/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulaista syysaamuista, lapseni ihanuudesta. :)

Voimia AP:lle!