Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi, suomalaiset ei kestä edes sitä kun joku on kaunis.

Vierailija
18.10.2010 |

Maria Jungner yllättyi ja järkyttyi sunnuntaisesta tuloksesta silminnähden. Myös tuomarit yllättyivät.

- Hän on osoittanut vakiotansseissa oikeata taitoa, Jorma Uotinen sanoi Iltalehdelle.

- Ilmeisesti taito ei aina suomalaisiin vetoa.

Uotinen viittasi, että Marian putoamiseen voisi liittyä muitakin syitä kuin tanssillisia.

- Olen myös havainnut, että joskus kauneus herättää suomalaisissa kateutta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on palstalaisten mielestä muiden ihmisten pahimmat synnit :=))

Vierailija
2/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi joka asiassa vedetään kateuskortti esiin?

Onko tuo siis äänestys systeemillä?

Entäpä jos joku vähemmän kaunis olisi tippunut, olisiko sitten sanottu että siksi tippui koska on ruma ja ihmiset ei halua katsoa sitä televisiossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se ettei parin välillä ollut "kipinää" jota olisi ollut ilo seurata. Jokin juttu heidän väliltään vaan puuttui.

Vierailija
4/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin pidetään enemmän kun olen ilman meikkiä ja hiukset ponnarilla, verkkarit päällä.

Vähänkin itsestään huolehtivan näköinen ja naps, se on liikaa monelle.

Vierailija
5/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkein kriteeri millä äänestää? Entä jos vaan tykkää MUKAVISTA PERSOONISTA? Tai siitä, että joku tumpeloi? Tai siitä, että joku yrittää? Tai haluaa kannustaa pakolaisnaista rikkomaan ahdasmielisen yhteisönsä normeja??

Ei, suomalaisen täytyisi äänestää Mariaa, koska Maria on kaunis. Vaikka kuinka olisi tylsä, eikä voisi vähempää koko henkilö kiinnostaa.

Vierailija
6/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ttk:ssa äänestetään sitä paria joka on äänestäjän suosikkipari ja miinuspisteitä ei voi antaa. Onko se kateutta jos useimmat äänestäjät pitivät jostakusta muusta parista? Ilmeisesti ne jotka pitivät Mariasta olivat laiskoja äänestämään. Se sitten tekee kaikista muista äänestäjistä kateellisia?? Eikö ttk:ssa oikeesti saanutkaan äänestää muita kuin Mariaa?

Vierailija
7/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin pidetään enemmän kun olen ilman meikkiä ja hiukset ponnarilla, verkkarit päällä.

Vähänkin itsestään huolehtivan näköinen ja naps, se on liikaa monelle.

Minun seurassa tuntuu porukka viihtyvän :) Ja kauniiksi usein kehuttu :)

Vierailija
8/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joka paikassa oletettiin että Maria Jungner voittaa ja sitä hehkutettiin, niin se alkoikin ärsyttää ihmisiä?

Vierailija
9/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää ens viikolla, ettei taas mene väärin ja kaikki ole vaan kateellisia.

Mä luulin, että tossa ohjelmassa saa äänestää sitä paria josta itse pitää, mutta vissiin ei sitten saa.

Vierailija
10/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ttk:ssa äänestetään sitä paria joka on äänestäjän suosikkipari ja miinuspisteitä ei voi antaa. Onko se kateutta jos useimmat äänestäjät pitivät jostakusta muusta parista? Ilmeisesti ne jotka pitivät Mariasta olivat laiskoja äänestämään. Se sitten tekee kaikista muista äänestäjistä kateellisia?? Eikö ttk:ssa oikeesti saanutkaan äänestää muita kuin Mariaa?

Miksi ei voi vaan ylipäätään olla tykkäämättä jostain henkilöstä tai asiasta? Tuo Maria saikin tippua, en edes muista hänen tanssiaan, ei siis mitään mielipidettä hänestä saati hänen ulkonäöstään.

Suomalaiset on aina sitä mieltä että joku on vaan kateellinen kun on eri mieltä, käyhän se ilmi jo näistä av-palstan keskusteluistakin kun aina haukutaan kateelliseksi jos jotain poikkipuolista sanoo.

Vierailija
11/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kauneushan on makuasia, ja ymmärrän hyvin, että monen mielestä Maria on kaunis.

Mutta ei mua haittaa, että se tippui nyt. Ei se toki ollut illan huonoin tanssija, mutta ei ne sen horjahtelut mitään kaunista katseltavaa olleet. Ja joka tapauksessa Maria olisi tippunut sitten vähän myöhemmin, ei hänessä ollut voittajamateriaalia. Joten mitä väliä sillä on tippuiko se nyt vai kahden viikon päästä.

Vierailija
12/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivisesti seuraa ko swhota, mutta eikös aikaisempina vuosina ole voittaneet Maria Lund ja Satu Tuomisto? Miksi heidän kauneutensa ei ole estänyt voittoa? Ovat paljon nuorempia ja kauniimpiakin kuin tuo täti, joka ei toki pahan näköinen ole, mutta kun eilen katsoin tanssia niin sehän oli ihan koomista, aina kun sen piti pyöriä niin meni ihan vinoon ja ilme oli pelästyneen aropupun.

Vierailija
13/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivisesti seuraa ko swhota, mutta eikös aikaisempina vuosina ole voittaneet Maria Lund ja Satu Tuomisto? Miksi heidän kauneutensa ei ole estänyt voittoa? Ovat paljon nuorempia ja kauniimpiakin kuin tuo täti, joka ei toki pahan näköinen ole, mutta kun eilen katsoin tanssia niin sehän oli ihan koomista, aina kun sen piti pyöriä niin meni ihan vinoon ja ilme oli pelästyneen aropupun.

Mikä sun ikä on? 21??

Vierailija
14/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ikä on? 21??

ei 37- vuotias enää mikään neitokainenkaan ole.

Vierailija
15/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vetoaisi tv-katselijaan.

Itse ainakin äänestän sen mukaan mikä pari on minusta valovoimaisin ja hauskin seurata.

Vierailija
16/16 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ole kyllä katsoneet koko ohjelmaa, mikäli teidän mielestänne Maria olisi ollut todellinen voittajasuosikki! Ainoa, joka siinä parissa tanssi oli Aleksi Seppänen.

Vakiot sujuivat Marialta toki ihan hienosti, mutta lattareissa Mariaa vietiin kuin apulantasäkkiä. Aivan kauheaa ja epävarmaa rävellystä eilen ja kaksi viikkoa sitten jivessä.