Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jakakaa kanssamme hurjimmat Psykomamma-juorut.

Vierailija
27.10.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se horisee taas. Ei siitä tarvitse mitään juoruja kertoa, se kertoo ne ihan itse!

Vierailija
2/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti lapsistaan, perhetilanteestaan ja miesvalloituksistaan. Suurin osa kirjoituksista lienee satua, mutta tyyppi vaikuttaa kyllä ihan oikeasti pershäiriöiseltä.

Psykiksen lapset on isällä. Yksi palstailija selvitti Psykiksen oikean nimen ja teki ls-ilmoituksen, jolloin isä määrättiin lasten lähihuoltajaksi - tai näin PM ainakin itse sanoo.

PM on läski, pukeutuu mustiin ja asuu Oulussa. Inhoaa työntekoa ja suunnilleen kaikkia ihmisiä. Tekee palstalle myös rasistisia aloituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurta kiinnostusta herätä. Ihan tavis wt-meiningiltä kuullostaa.

Vierailija
4/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny hyvä ihme jonkun provota tai muuten olla mikä on! kyllä tänne täydellisten mammojen joukkoon yks psykokin mahtuu!!

Vierailija
5/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen eräs, jonka nimikirjaimet on N.L. Onko sama?

Vierailija
6/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla minullakin tulee mieleen eräs, jonka nimikirjaimet on N.L. Onko sama?

arvailemaan kenenkään henkilöllisyyksiä, ei edes nimikirjaimilla. Saattaa tulla sapiskaa virkavallalta, jos joku ilmoittaa viestistä.

Vierailija
7/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimikirjaimet on liikaa, niin hurjaksi on mennyt. Kumma vaan että kaiken maailman psykomammat saavat rellestää pitkin poikin asiattomilla jutuillaan ja ne vielä säilötään tänne.

Vierailija
8/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se horisee taas. Ei siitä tarvitse mitään juoruja kertoa, se kertoo ne ihan itse!

Vierailija
9/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimikirjaimet on liikaa, niin hurjaksi on mennyt. Kumma vaan että kaiken maailman psykomammat saavat rellestää pitkin poikin asiattomilla jutuillaan ja ne vielä säilötään tänne.

Mun mielestä ei ole asiallista puida täällä ihmisiä edes nimikirjaimilla, jos kyseessä ei ole joku julkisuuden henkilö. Luulen, että ylläpito lienee samalla kannalla asian kanssa.

Ja satujen kertominen ei ole tietenkään mitenkään laitonta.

Vierailija
11/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan vaikka. S.N., A.P., J-P S. R.T. J.O. montako laitetaan? Pidä heitä satuhenkilöinä.

Vierailija
12/12 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikirjaimet eivät ole laittomia. Kokeillaan vaikka. S.N., A.P., J-P S. R.T. J.O. montako laitetaan? Pidä heitä satuhenkilöinä.

Laita niin paljon nimikirjaimia kuin tykkäät! Eihän ne nimikirjaimet sinänsä ole laittomia, mutta jos sä alat puhua jostain yksityishenkilöstä täällä nimikirjaimilla, sulle saattaa ropsahtaa bannia, tai (riippuen mitä kirjoitat) vaikka syyte.

Mulle on ihan yks hailee mitä täällä Psykomammasta kirjoitellaan, mä kirjoitin tuon viestin varoittaakseni sua, en nuhdellakseni. Tee aivan mitä lystäät.