Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko facebook mielestäsi narsistista?

Vierailija
18.10.2010 |

Itse en ainakaan keksi itsestäni tai tekemisistäni tai elämästäni yhtään sellaista asiaa, jonka haluaisin kertoa ystävilleni, useammalle kuin yhdelle kerrallaan. Jos esim kävisimme jossain matkalla, kertoisin tuosta matkasta eri tavalla Liisalle ja eri tavalla Tiinalle. Olisi minun mielestäni naurettavaa laittaa jostain tuollaisesta asiasta juttua kaikkien ystävien luettavaksi. Tulee mieleen, että facebookin välityksellä halutaan antaa omasta elämästä kiiltokuvamainen kuva.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt herran isä kaikki voi olla aina narsismia, keksikää jo jotain uutta!!! Ei siinä mitään ettei pidä fb:stä mutta ei se tee siitä narsismia äly hoi!

Vierailija
2/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt herran isä kaikki voi olla aina narsismia, keksikää jo jotain uutta!!! Ei siinä mitään ettei pidä fb:stä mutta ei se tee siitä narsismia äly hoi!

NARSISMI on eri asia kuin NARSISTINEN PERSOONALLISUUSHÄIRIÖ.

Narsismi tarkoittaa vain ja ainoastaan itserakkautta, joten ap käytti sitä ihan oikeassa asiayhteydessä. Ei kaikki itserakkaus tarkoita persoonallisuushäiriötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole, et taida edes ymmärtää mitä narsistinen tarkoittaa

Right back at ya

Vierailija
4/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät tottele mammaa tai ovat eri mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
5/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sen itse haluat olevan

Voit jakaa siellä kuvasi ja päivityksesi koko maailmalle tai voit tiukistella niin, että kukaan muu kuin sinä itse ei näe mitään.

Turha yrittää pistää kaikkia käyttäjiä yhden sanan alle.

Vierailija
6/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on facebookia miljoona kertaa narsistisempaa. Avoimen blogin pääsee lukemaan todella vaikka koko maailma. Sitä en todella ymmärrä.

Vierailija
7/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan keksi itsestäni tai tekemisistäni tai elämästäni yhtään sellaista asiaa, jonka haluaisin kertoa ystävilleni, useammalle kuin yhdelle kerrallaan. Jos esim kävisimme jossain matkalla, kertoisin tuosta matkasta eri tavalla Liisalle ja eri tavalla Tiinalle. Olisi minun mielestäni naurettavaa laittaa jostain tuollaisesta asiasta juttua kaikkien ystävien luettavaksi. Tulee mieleen, että facebookin välityksellä halutaan antaa omasta elämästä kiiltokuvamainen kuva.

Tunnetko sä facebookia yhtään? Siis millainen määrä jossain tilapäivityksessä on tekstiä...

Saa kyllä käyttää mielikuvitusta siinä, miten kovin erilailla ilmaisisi vaikka asian "ihanaa, huomenna alkaa loma!" kauhean erilailla Liisalle ja Tiinalle ;)

Vierailija
8/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK! Mielipiteesi on rekisteröity.

Minä on sen verran seurallinen ihminen, että on kiva jakaa arjen kommelluksia ja kokemuksia jossain. Ennen soittelin enemmän kavereiden kanssa puhelimella. Nykyään FB:n kautta tulee pidettyä yhteyksiä kavereihinkin. Puhelinlaskut ovat laskeneet sadoista euroista kymppeihin sekä mulla että parhailla ystävilläni.

Vierailija
9/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai näyttää esim. valokuvia matkoilta.

Sama kai se on mitä välinettä siihen kertomiseen käyttää, onko se postikortti, puhelin vai tietokone.

Vierailija
10/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä nyt ajatella samalla tavoin että kaikki (omista asioista) puhuminen on sitten narsistista.

tai näyttää esim. valokuvia matkoilta.

Sama kai se on mitä välinettä siihen kertomiseen käyttää, onko se postikortti, puhelin vai tietokone.