Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemusta jo yhteensä 16 ristiäisistä

Vierailija
05.11.2010 |

ilman maljannostoa. Ja ihan mukavia juhlia ne olivat ja ihan hyviä lapsia niistä on tullut.

Eikä jälkeenpäin ole kukaan koskaan sanonut, että olipa huonot juhlat, kun ei edes maljapuhetta pidetty.

Miksi siis niin monelle on ongelmana se, että joku ei halua tarjota lapsensa ristiäisissä kuohuviiniä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on kuulostanut, että ongelma on se, että joku HALUAA sen kuohuvan tarjota.

ilman maljannostoa. Ja ihan mukavia juhlia ne olivat ja ihan hyviä lapsia niistä on tullut. Eikä jälkeenpäin ole kukaan koskaan sanonut, että olipa huonot juhlat, kun ei edes maljapuhetta pidetty. Miksi siis niin monelle on ongelmana se, että joku ei halua tarjota lapsensa ristiäisissä kuohuviiniä?

Vierailija
2/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään olla nostettu lasten ristiäisissä maljaa, mutta jos joku niin haluaa tehdä, niin siitä vain :) Sehän tässä on ollut "ongelma"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveripiirissä ei kauheasti kuuluta kirkkoon :) Nimiäisissä on kyllä nosteltu maljoja.

Vierailija
4/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä tarkkaan muistat, onko sulla joku ristiäiskirjanpito? Ei mulla ole harmainta hajuakaan monissako olen elämäni aikana ollut, joissain on ollut maljat ja toisissa ei. Aivan samantekevää mulle. Me kyllä tarjotaan kuoharia tai samppanjaa vähän kaikissa juhlissa, myös ristiäisissä jos sellaiset olisi järjestetty.

Vierailija
5/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osassa on ollut maljat, osassa ei, eli nämä ei tosiaan vaikuta juhlien onnistumiseen ollenkaan.

Jokainen tekee kuten haluaa!

Vierailija
6/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä tarkkaan muistat, onko sulla joku ristiäiskirjanpito? Ei mulla ole harmainta hajuakaan monissako olen elämäni aikana ollut, joissain on ollut maljat ja toisissa ei. Aivan samantekevää mulle. Me kyllä tarjotaan kuoharia tai samppanjaa vähän kaikissa juhlissa, myös ristiäisissä jos sellaiset olisi järjestetty.

Vierailija
7/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota maljoja nostelemaan, mutta yllättävän moni sen kieltäisi.

Vierailija
8/8 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut 12 ristiäisissä, eikä yksissäkään ole maljoja nostettu.

Ja ihan hyvin muistan tuollaisen ilman mitään kirjanpitoa. Kun on juhlittu ilman alkoholia, niin ei muisti pätki :-)