Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikuisesti sinun rakkaani, N.....

Vierailija
18.10.2010 |

minulla mies joka minua rakastaa paljon, mutta itse rakastan toista miestä,minun sydän tykyttää tälle toiselle miehelle. ja kaipaan hänen syliin,ihana tuoksu tällä miehellä... haluan suudella häntä ja lopuksi jäädä hänen syliin sekä nukkua siinä. hän on minun miehen paras kaveri,mitä ihmettä minun pitäisi tehdä kun en halua omaa aviomiestä seksuaalisesti,vaan haluan vaan tämän sydämmeni valitun säynkyyni.järkiavioliitto on kauhea ajatus.haluan rakkaani vierelleni.rakkautta,ei vaa tyhjä sydän, itken ja ajattelen häntä, kaipaan öisin.... ja mun kylmä avioliitto. anna mulle sydämmeni valittuni, arabinimi, ja baklvasuudelma, sokerinen, niinkuin tänään.mitä mä voin tehdä? otan sen miehen,tai mitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus on paha juttu järjentoiminnan kannalta, ei se kannata.... saa vaa ehkä tehdä myöhemmin niitä elatus-sopimuksia.... parempi on olla ilman miestä.ei tuu ainakaa tehtyä syntiä....

Vierailija
2/6 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot ihan sekaisin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanu selvää!

Laita jatkossa kappalejakoa ja pisteen jälkeen tulee väli, alotat isolla kirjaimella.

Ketä sä tänään suutelit? Petät miestäsi?

Mitä sä teet? Kasva hyvä ihminen.

Vierailija
4/6 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtaa molemmat? Järkiavioliitto ei ole hyvä ratkaisu ainakaan suomalaisessa kulttuurissa ja miehen parasta kaveria ei ehkä kannata kuitenkaan ottaa. Onko tällä ystävällä samanlaiset tunteet sinua kohtaan?

Vierailija
5/6 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkiavioliitto ei hyvä joo tiedän.... ja parempi vaa unohtaa ja olla aiheuttamatta skandaalia lähipiirissä.... kyllä kasvattaa tää mua ja hirveesti harmittaa tää tilanne. kuulen hänestä mutta suljen korvat. rakkaus on paha tauti, ei vaa lähde pois sydämmestä, unohtaa voi mutta varoa pitää että sitä ei herätetä. taitaa tää olla mun elämäni pahin virhe??...

Vierailija
6/6 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu tää mun kirjottelu täällä, ei vaa ole kivaa sanoa että voi voi voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi