Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatko aikuisena survoa perunoita, kun syöt niitä kastikkeen kanssa?

Vierailija
18.10.2010 |

Vai onko se sinusta vain lasten syömätapa? Minusta on aivan kiistaton tosiasia, että "perunat ja kastike" maistuu paremmalta, kun perunat ja kastike on survottu sekaisin. Maku imeytyy ja yhdistyy tällöin paljon paremmin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiinimmissä paikoissa en kehtaa. Mutta kyllähän se paremmalta maistuu niin. Jossain vaiheessa isäni opetti minua survomaan makkarankeitonkin samalla tavalla. On muuten herkkua :D

Vierailija
22/28 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oikeen sulaa pitkäksi venyväksi massaksi. Karmeeta, mutta hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussaan perunat kastikkeen sekaan niin kotona kuin muuallakin syödessä. Maistuu paremmalta ja mulle turvallisempi tapa syödä. En viitsi lisätä turhaan jo suurta tukehtumisriskiä sen takia, että kyseinen ruokailutapa olisi muiden mielestä ällöttävää.

Vierailija
24/28 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä jossain hienoissa juhlissa, mutta sellaisissa harvoin onkaan pottuja ja kastiketta ruokana.

Mä haluaisin kyllä kans saada jonkinlaisen perustelun sille, miksi pottujen survominen on sivistymätöntä, moukkamaista tai jopa vajaamielistä.

Vierailija
25/28 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteen vaatimalla tavalla, toiset eivät.

paitsi ehkä jossain hienoissa juhlissa, mutta sellaisissa harvoin onkaan pottuja ja kastiketta ruokana.

Mä haluaisin kyllä kans saada jonkinlaisen perustelun sille, miksi pottujen survominen on sivistymätöntä, moukkamaista tai jopa vajaamielistä.

Vierailija
26/28 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan maistuu paremmalta niin :) Muualla en kehtaisi.

Vierailija
27/28 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotona joskus sen teen, muualla en kehtaa..

Eikä kyllä yleensä olekaan muualla perunoita ja kastiketta,,.

Vierailija
28/28 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin että mitä hankalammin saat jonkin asian syötyä,sen hienompaa se on.Jos nyt ajatellaan miten oikein hienoilla illallisilla syödään,joka suupalalle melkein on omat lautaset ja välineet jne.

Sitten näitä jonkun keksimiä tapoja noudattamalla voi tuntea itsensä hieman toisten yläpuolella olevaksi ihmiseksi,eikö niin?

(Ps.En minäkään mössää perunaa paitsi kotona)