Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten te pääsette kännisekoilu morkkiksesta eroon?!

Vierailija
18.10.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on sattunut niin paljon, ettei enää jaksa... :D No ei, oikeasti ei mitään kovin vakavaa, lähinnä nolottaa kovaäänisyys, sosiaalisuus, ilonpito jne. Mutta sitten tarkemmin ajatellen, mitä pahaa siinä on? En ikinä kuitenkaan haasta riitaa, itke julkisella paikalla, riisu tai petä tms. Pidän vaan hauskaa oikein isolla kädellä... Lisäksi tukeudun ajatukseen, että enhän itsekään ajattele muista hauskanpitäjistä seuraavana päivänä, että olipa hänen käytöksensä noloa, miten kehtaakin, mahtaa olla morkkis... Niin miksi muutkaan ajattelisivat minusta.

Riippuu tietysti mitä olet tehnyt... Kerro, sekin voi auttaa! :)

Vierailija
2/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä se morkkis jossain vaiheessa helpottaa, onhan niitä mulla ennenkin ollut mutta nyt tuli taas sekoiltua viikonloppuna. Olen baarissa seilannut suunnilleen joka pöydässä ja jutellut kaikkien kanssa vähän mitä sattuu, selittänyt myös miehen kavereille ihan ihme juttuja ja suuttunut kun muut ovat halunneet mennä jo nukkumaan mutta minä en... Kännissä aina tulee keksittyä juttuihin puolet lisää ja muutenkin dramatisoin asioita ihan liikaa. Nyt kun itse luin tekstini niin ei se ehkä niin älyttömän pahalta vaikuta mutta, mutta... Silti vaan on taas hirveä morkkis ja toivoisin että ei tarvitsisi poistua kotoa ainakaan vuoteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumusharjoitusta ;)

Vierailija
4/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientähän tuo. :) Kieltämättä tuommoinen draamahakuisuus on vähän hermoille käyvää, varsinkin jos itse on yhtään selvempi, mutta ei mitään ultimate noloa kuitenkaan. Sosiaaliseksi muutut siis sinäkin, tuo pöydissä juttelu! :) Omat jutut on aina niin sikahauskoja kännissä, hah...

Tipatonta katumuskuukauttakin ehdotettiin - no ihan kaikista noloimpiin morkkiksiin (opiskeluaikoina) mulla auttoi seuraavan päivän dokaus matalammalla profiililla. Aiemmat toilailut ei olleet sitten enää niin ajankohtaisia, kunhan piti huolen ettei seuraavakin ilta mennyt överiksi.... :D

Vierailija
5/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarireissulla mieheni ja hänen kavereidensa kanssa joten olin porukan ainoa nainen. Siks varmaan onkin niin paha morkkis kun aattelen että millasenkohan kuvan ne musta oikein saa kun sillä lailla sekoilin.:D Mutta kyllä tää täällä purkautuminen asiasta jo vähän helpotti! Ja lohduttaudun myös sillä ajatukseLLa että ei ne muutkaan kovin selvinpäin olleet, vaan aika lailla kännissä myös. -ap