Miksi mulla ei pysy mitkään farkut jalassa?
Ylipainoinen olen, tosi paljon.
Mutta farkkuja löytyy kaupoista ja kun ostan hyväntuntoiset farkut, ne alkaa muutaman käyttökerran jälkeen tippua jaloista. Oikeasti tippuvat nilkkoihin kävellessä jos ei vyötä. Eli ostanko liian isoja vai mikä niissä on että ovat tuollaisia vaikka sovituskopissa olisivat juuri sopivat.
Seppälän farkut (great girls) ei passaa sit reisistä; ovat aivan liian löysiä vaikka vyötärö olis ok. Ja nekin näyttää sit kamalalle.
Mistä tällainen iso löytää farkut?
Kommentit (7)
Tai no ei ihan, mulle käy noin perjantaisin baari-illan jälkeen, ei pysy pöksyt jalassa, joku on saatava matkaan ;-)
Mä oon hoikka, mutta vartalo on mallia pötkylä. Ja kun farkuissa on edelleen varsin matalat vyötäröt, niin ei ne mitenkään pysy kyydissä. Tosi vaikea on löytää farkkuja, jotka mensi takaa niin ylös, että sen voimalla pysyisivät jalassa.
Mulla ei ookaan ollut farkkuja viiteen vuoteen. Oottelen, että vyötäröt vielä nousee.
Niin ja vyötä en pysty pitämään, kun siitä seuraa vatsaongelmia, mulla ei saa yhtään puristaa vyötäröstä vaatteet tai tulee kirjaimellisesti oksennus.
mut kahden synnytyksen jälkeen on tää ongelma ilmennyt. Kai mun vartalo on jotenkin muuttunut.
Ehkä se liian matala vyötärö tekee ton..
ap
Farkut valuu aina, koska matala vyötärö. Toisaalta jos on korkea vyötärö, niin se painaa vatsaa.
Ehkä henkselit?
Jos sulla on farkun vyötärönkohta paksumpi kuin lantio, niin tippuvathan ne...
yli 60 asteessa, jolloin materiaali löpöytyy.
tietty farkut löystyvät käytössä ja muistan joskus jonkun myyjän sanoneen, että farkut kannattaa ostaa napakkoina, melkein turhankin tiukkoina....