Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko maalaismiehen?

Vierailija
17.10.2010 |

Siis maatilalla lehmien ja sikojen keskellä kasvaneen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan käytännönläheinen, työtäpelkäämätön ja hyvä mies kaikin puolin. Tietýsti toivoisin ettei haisisi ihan navetalle, siitä hajusta en pidä. Eikä minusta olisi maatalon emännäksi.

Vierailija
2/8 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 neliötä asuintilaa saleineen ja salonkeineen, akateemisen puolison, joka osaa kuitenkin tehdä lähes kaiken sen "junttimaisen", mitä tilalla pitää tehdä koneenkorjaamisesta metsätöihin. Niin ja samassa kaupassa tuli 8 henkeä työllistävä yritys iloineen ja suruineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään stadilainen johtaja. Hyvän kasvatuksen saanut.

Vierailija
4/8 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen suurtilan emäntä ;)

Vierailija
5/8 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... meidän suurin ongelma vain on se kun ei sitä maatilaa löydy minne päästäis asumaan.... kaupunki ahdistaa ja tämä välimallin tuppukylä on jotenkin hankala, kun töissä on käytvä kaupungissa ja silti veri vetää muualle hommiin...

Vierailija
6/8 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen suurtilan emäntä ;)

Vierailija
7/8 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein otinkin. Mieheni perheellä on ollut aina maatila (ei tosin eläimiä) ja mies on siellä puuhaillut tietty kaiket vapaa-ajat ja kesät. On kuitenkin nykyään ihan kaupunkilainen, kerrostalossa asuva nörtti, mut ei mikään käsi kuitenkaan.

Hauskaa tässä on se, että me ollaan miehen kanssa hirveän samanlaisia, vaikka itse olen ollut aina kaupunkilainen ja olen paljasjalkainen stadilainen.

Vierailija
8/8 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haiseekin pahalle:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan