Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä olen niin kypsä mun mieheeni!!!!!!!!!

Vierailija
17.10.2010 |

ärsyttää niin kovin, kun se ei voi kantaa omaa vastuunsa kämpän siivoomisessa/hygieenisyydessä. kyl se silloin tällöin vie roskapussin ja täyttää tiskikonetta, mutta kun ei se riitä. Hän haluaa suurimmaks osaks löhötä sohvalla, kattoo telkkaria ja pelata läppärillä pelejä. mä sitten käytän suurimman osan ajastani siivoten ja viettämällä poikamme kanssa aikaa. Tänäänki leikkisin hänen kans lattialla kun isi rötvää sohvalla ja on koneella. Poikamme ei edes osaa hakea isiä leikkimään vaan tulee aina pyytämään mua. Saan mieheni käskemällä tekemään perusteellista siivousta mutta siitä seuraa melkein aina riitaa.

muuten mieheni osaa olla hellä ja ihana, sekä kehuu mua kauniiksi jne.

mun haaveena on siis aika outo idea. mut jos olisi mahdollista niin haluaisin meille 2 kämppää. asuttaisiin siis erillään mutta silti seurusteltais. mä olisin onnellisempi kun on yks sotkija vähemmän, mutta silti saisin nauttia ihanasta parisuhteesta.Luulen että mieskin olisi onnellisempi kun ei ole nalkuttava akka koko ajan vieressä. Silloin suhteemme olisi täydellinen!!!

Kannttaisko mun pitää tää idea ihan omana "fantasiana" vai avata suuni ja kertoa miehelleni.

en usko että sitä toteuttaisimme taloudellisten tilanteiden vuoksi ja ei inhoamme olla kylän puheen aiheena.

huh, kiitos jos joku jaksoi lukea, oli ihanaa purkaa tunteita.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea laiskamato riesana, hyh.

Vierailija
2/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maatkoon sielä sotkujensa keskellä jos ei siivoaminen kiinnosta.Ovi kiinni vaan ja ah. taas näyttää siistiltä.Niin kauan se possuilee kun jatkat jälkien korjaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri osoitteissa, olen siitä aivan varma.

Vierailija
4/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulee nähtyä aivan liikaa...ja mäkin kun teen vuorotyötä niin aika ei tunnu aina riittävän siihen, että koti olisi sellainen kuin toivoisin :(

kohta alkaa äippäloma, sillä meilä on pikkukakkonen tulossa. mutta tuskin se aika silloinkaan riittää. eilen sain mun miehen siivoomaan saunan lauteet, mutta mä sainkin sitten hoitaa loput. ison mahan kanssa puunasin kaakelit yms. tulipahan tehtyä!

ap

Vierailija
5/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanot että mahan kanssa vaikeaa? Oikeasti kieltäytyy ja menee makaamaan sinne sohvalle?? Ihan oikeasti? Voiko tuollaisia ollakaan..

t. 2

nyt tulee nähtyä aivan liikaa...ja mäkin kun teen vuorotyötä niin aika ei tunnu aina riittävän siihen, että koti olisi sellainen kuin toivoisin :( kohta alkaa äippäloma, sillä meilä on pikkukakkonen tulossa. mutta tuskin se aika silloinkaan riittää. eilen sain mun miehen siivoomaan saunan lauteet, mutta mä sainkin sitten hoitaa loput. ison mahan kanssa puunasin kaakelit yms. tulipahan tehtyä! ap

Vierailija
7/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti ei ole hotelli

Vierailija
8/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän aina kieltäydy, tänäänki ehdotin että mitä jos siivottaisiin yhdessä keittiö, kyl hän tuli pieneks aikaa auttaa ja sitten totesi että tee ite kun kerran tälläsen vimman sait. hänen hommansa on kuulemma siivoo autot ja mun hoitaa koti. en halua täysin musta maalata miestäni, kyl hän on monta kertaa laittanut tiskejä koneeseen, ilman että joudun pyytämään.. ap

Vierailija
9/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin ukkoni lukee ton mun ketjun aloitus viestin, ja pahoitti mielensä tosi pahasti. suuttui mulle ja ei halua että kosken häneen :(

enpähän taas ajatellut pätkääkään...

ap

Vierailija
10/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pyytämättä laittanut astioita koneeseen... Ja auton siivoaminen miehen homma, kuinka usein teillä oikein autoa siivotaan ja imuroidaan? Meillä astianpesukone pyörii melkein joka päivä, samaten imuri hurisee ainakin joka toinen päivä (on eläimiä) ja kaaosta vastaan taistellaan koko ajan. Jos joutuisin tekemään tuon kaiken yksin, olisin oikeasti mieluummin yh, niin olisi ainakin yksi porsastelija vähemmän sotkemassa. Mun maailmassa on ihan käsittämätöntä, että taloudessa, jossa on kaksi aikuista, vain toinen on jotenkin vastuussa siitä perheen ja talouden pyörityksestä ja ylipäätään että se on nainen, jonka täytyy _pyytää_ miestä täyttämään astianpesukonetta tai taputtaa päähän että on ollut niin hieno poika, että on kerran vuodessa ihan itse sen hoksannut täyttää. Uaah, ihan verenpaine nousee! Ymmärrän että rakastat miestä ilmeisesti kuitenkin, mutta oikeasti, ei tuo käytös ansaitse ymmärrystä osakseen. Surkeaa, kun edes lapsi ei enää pyydä iskää leikkimään, kun tietää ettei kuitenkaan telkkarilta ja koneelta saa huomiota.

T. 2

eihän aina kieltäydy, tänäänki ehdotin että mitä jos siivottaisiin yhdessä keittiö, kyl hän tuli pieneks aikaa auttaa ja sitten totesi että tee ite kun kerran tälläsen vimman sait. hänen hommansa on kuulemma siivoo autot ja mun hoitaa koti. en halua täysin musta maalata miestäni, kyl hän on monta kertaa laittanut tiskejä koneeseen, ilman että joudun pyytämään.. ap

Vierailija
11/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa miettisi nyt... anna olla sen ihan rauhassa... huomenna on päivä uus =)

Vierailija
12/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin puhua asiasta, mutta turhaan.. Yhden ison riidan jälkeen pakkasin lapset autoon ja lähdin yökylään, josta palattuani petasin itselleni sängyn lapsen huoneeseen. Ei kyllä montaa yötä tarvinnut olla evakossa omasta makkarista, kun mies aloitti neuvottelun.. Ehkä yksin ollessaan oivalsi jotain...Nykyään siis juuri roskien vieminen ja imurointi ( joita vaikeampi hoitaa vauvan kanssa) kuuluvat miehelle ja minä pesen pyykit ja hoidan mm lakanoiden vaihdon. Suosittelen myös, että lähdet itse yksin ulos/pois, jotta isä ja lapsi saavat olla kahdestaan. Lähentyminen auttaa tuohon leikittämisongelmaan, ainakin meillä. Meillä vauvan synnyttyä isä on myös yleensä hoitanut isomman iltatoimet ja se on selvästi muodostunut molemmille tärkeäksi yhteiseksi Jutuksi.

Mutta joo aina välillä se ote herpaantuu ja tuntuu, että mies on yksi lapsista... Oliskohan äiti paljon rakastanut, mutta vähän liikaa aikanaan passannut?

Vierailija
13/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu kyllä aika rohkealta lähteä yöksi pois. mulle tulee ain paha mieli kun riitelemme. sitten alan itkee ja pyytämään anteeksi. anoppi kun tuli puheeks, niin on liikaa passannut! Passaa vieläkin kun on meillä. miehen vanhemmilla ihan sama juttu kotona, appiukko makaa vaan sohvalla kun anoppi häärää jatkuvasti. heillä se vaan ei ole koitunut ongelmaksi.

ap