Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo Piho ja hänen ymmärtäjänsä jotain lahkolaisia?

Vierailija
17.10.2010 |

Vai ihan "normaalin kirkon" riveissäkö tuollaisia majailee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piho julkaisee jatkuvasti ennustuksia jotka ei sitten totedu ja sitten helluntailaisia ottaa päähän kun on ostettu säilykepurkkeja suurta maailmanpaloa varten.

Vierailija
2/5 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsuudestani saakka uskossa kuuluen eri helluntaiseurakuntiin Suomessa ja Ruotsissa.

Eri syistä johtuen jouduin kuitenkin helluntaiherätyksen ulkopuolelle v. 1980 ja avioeroni vuoksi myös toimintani SYKRissä loppui keväällä 1982.

Liityin 16.3.1989 Espoon Tapiolan ev.lut. seurakuntaan, josta erosin 3.11.2003.

Keväällä 2003 koin, miten Jumala johdatti minut takaisin juurilleni ja liityin Espoon Leppävaaran helluntaiseurakunnan jäseneksi 25.5.2003.

Noin yhdeksän kuukauden jäsenyyden jälkeen erosin kuitenkin Leppävaaran helluntaiseurakunnasta 28.2.2004 transsukupuolisuudesta syntyneen erimielisyyden takia, koska kannanottoni eli ymmärtävä tukeni eräälle uskovalle ts-henkilölle johti minut toimintakieltoon seurakunnassa.

Liityin uudestaan kirkkoon eli Loviisan suomalaiseen ev.lut. seurakuntaan 31.8.2010. Olen KD:n ehdokkaana marraskuun puolivälin seurakuntavaaleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piho julkaisee jatkuvasti ennustuksia jotka ei sitten totedu ja sitten helluntailaisia ottaa päähän kun on ostettu säilykepurkkeja suurta maailmanpaloa varten.

Piho perkele! Sen takiako ne tonnikalat on aina loppu kaupanhyllystä..?

Vierailija
4/5 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli muistaakseni myös sitä mieltä, että suuri ennustus Obaman valtaannousun epäonnistumisesta ja siitä seuranneesta valtavasta maailmanpalosta onnistui puoliksi, koska Obama takelteli virkavalassaan ja joutui myöhemmin lausumaan sen uudestaan :D. Tiedän tämän koska huvittelin Obaman virkaanastujaisten aikaan käymällä helluntailaisten palstalla lukemassa niitä pohdintoja pitäisikö ostaa säilykkeitä vai ei.

Vierailija
5/5 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli muistaakseni myös sitä mieltä, että suuri ennustus Obaman valtaannousun epäonnistumisesta ja siitä seuranneesta valtavasta maailmanpalosta onnistui puoliksi, koska Obama takelteli virkavalassaan ja joutui myöhemmin lausumaan sen uudestaan :D. Tiedän tämän koska huvittelin Obaman virkaanastujaisten aikaan käymällä helluntailaisten palstalla lukemassa niitä pohdintoja pitäisikö ostaa säilykkeitä vai ei.

päivän naurut :D!KIITOS!!Kuin en itse tajunnut tuota hupia ottaa iltojeni iloksi :)?!Ai juu, olin synnyttämässä.. :/

Noh, jospa ens kerralla sitten. Eikös maailmanloppu ole ihan tässä jo ihan parin vuoden päästä (taas) tulossa? :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan