Vaikeaa olla toivomatta pahaa niille, jotka jättävät perheensä
Olenkin usein huomannut, että niille, jotka ovat jättäneet lastensa äidin/isän ei käy hyvin. Jälkikäteen joutuu katumaan paljon ja tajuaa mitä on toiselle tehnyt. Sen lisäksi uusperhe onnistuu erittäin harvoin.
Tunne pisto omassatunnossasi! Sinä olet syypää siihen, että perheenne tilanne on sitä mitä on. Olet itsekäs, etkä yhtään ilmeisesti tajua miten lapsenne ja tuleva ex-miehesi kärsivät.
Toivottavasti työkaverimiehesi osoittautuu surkeaksi kumppaniksi ja saat ansiosi mukaan.
Kommentit (12)
Perheen jättävät miehet ovat myös sitä pohjasakkaa.
Sillähän niistä päästäisi ja maailma olisi taas parempi paikka elää.
Vai pitäisikö alkaa provosoitumaan sunnuntai-illan ratoksi?
Ei tästä jaksa edes provosoitua. Onneksi eletään nykypäivää ja homotkin saa olla homoja ja ihmisellä on oikeus elää "epäsovinnaisemmin".
Ajattele, jos joku huomaa olevansa vaikka homoseksuaalinen ja on perhe. Eikö hänellä ole oikeus toteuttaa omaa itseään ja hakea se homoseksuaalinen suhde? Entä miksei samaa oikeutta ole heterolla?
uuden perään lähtijät ja perheensä jättäjät usein tulevat katumaan (eivät kaikki)
Pyydän silti, ettet lapseni isälle toivo mitään pahaa. tiedän, että hän on jo nyt katunut ja harmitellut käytöstään. Lapseni etu kuitenkin on, että hänellä on kaksi onnellista vanhempaa. Jos vanhemmat ovat onnellisia, voivat he paremmin vastata lapsensa tarpeisiin. toivon itse, että hän pääsee eroon syyllisyyden tunteistaan ja antaa myös itse itsellensä anteeksi. Minä olen jo antanut ja saanut uuden onnellisen elämän.
Älä siis toivo lapseni isälle mitään pahaa, se vain kostautuisi lapsellemme.
näitä äitejä/isiä jotka itse käyttäyttyy niin ettei toinen voi elää enää samassa taloudessa ja sen takia joutuu jättämään perheensä.
mutta pakkoko on virittää sivuun suhde ennen eroa? se on alhaista.
pakko mutta joillekin se vaan on mukavampaa kun seuraava suhde valmiina niin ei tarvi yksin jäädä erotessa.
elää varastetuilla rahoilla kuin tehdä iso työ niitten ansaitsemisen ja säästämisen eteen
että miten kukakin moraaliset ratkaisunsa mukavuuden mukaan valitsee...
yleisin eron syy. Että on uusi jo valmiina.
Löysin terveen suhteen työpaikalta ja sain hiukan omanarvontuntoani takaisin.
Suhde ei kestänyt ja nyt olen yksin kuitenkin.
Kaduttaa toisaalta. Olisiko ap. suhteelle voinut tehdä jotakin?
T. "yllättäen yh-äidiksi"