Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3.pv käynnistyi cambridgekuurilla!

Vierailija
17.10.2010 |

Hyvin on mennyt. Hieman on paleltanut! Mutta nyt nälän tunne on tiessään ja olen löytänyt 3 lempi makua. Aijon jatkaa yhteensä kuukauden tai puolitoista, riippuen tuloksista. Nyt painoa pudonnut 2,6kg ja maha litistynyt kovasti. Nesteitä toki aluksi! Helppoa laihduttaa kun ei tarvitse ruokaa ajatella. senkun pussin syö kaapista ja täts it. Mulle sopii. Tiedän kuinka syödään hyvin ja terveelisesti ja laihdutaan, mutta minua ei motivoi 0.5kg viikkotahti. Kun tällä saan nopeassa ajassa 15kg pois, motivaatio on todella korkea jatkaa vielä muutaman kilon pudotukseen ruokavaliolla ja siitä jatkaa normi ruokailua. Pudotettavaa on 15-20kg, mutta näillä pusseilla aijon pudottaa 10-15kg :) Ihana fiilis! muita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisaamuna lähes hiilihydraatittomalle linjalle. En ole perehtynyt asiaan sen kummemmin, mutta jätän pois leivän, pastan, perunan ja riisin sekä makeat. Samalla pidän tipattoman kuukauden näin keskellä syksyä. Aion jatkaa ruokavaliota vain hetken, jotta näen mihin suuntaan lähdetään. Jos ei toimi, lasken kaloreita.

Eilisaamuna painoin 109,1kg, tänään 105,4kg. En tiedä mitä tapahtuu.

Vierailija
2/2 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan samaa mieltä siinä että nopea painonpudotus motivoi kunnolla!

t. nyt 90kg, viime vuonna 108kg...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi