Miksi toisia autetaan työelämässä ja vapaa-ajalla?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kuka auttaa?
Ghostbusters?
No kerro ap, miksi itse autat joitakin mutta joitakin toisia et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka auttaa?
Ghostbusters?
Vierailija kirjoitti:
No ap kertoo: aina autettu, kun joku on apua pyytänyt. Missä tarvitset apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap kertoo: aina autettu, kun joku on apua pyytänyt. Missä tarvitset apua?
Onko joku apua pyytänyt? Ei taida olla!
Autan niitä, jotka vastavuoroisesti auttavat minua. Tosi yksinkertaista.
Aina jaksaa ihmetyttää nämä avun perään huutelijat, tai ne jotka toteavat, että eivät jaksa toisten lapsia esim. hoitaa kun on omatkin hoidettavana. No sehän siinä just on idea, että sulla on vähän aikaa sen oman kahden sijaan neljä lasta, ja sitten taas jossain kohtaa saat levätä sen nollan lapsen kanssa, kun ne sun omat on vastavuoroisesti hoidossa siellä, mistä sulla oli aiemmin hoidettavia.
Ei se ole vaikeaa, mutta ihan turha itkeä ettei ole turvaverkkoja, jos ei itse ole kenenkään toisen turvaverkko.
Vierailija kirjoitti:
Autan niitä, jotka vastavuoroisesti auttavat minua. Tosi yksinkertaista.
Aina jaksaa ihmetyttää nämä avun perään huutelijat, tai ne jotka toteavat, että eivät jaksa toisten lapsia esim. hoitaa kun on omatkin hoidettavana. No sehän siinä just on idea, että sulla on vähän aikaa sen oman kahden sijaan neljä lasta, ja sitten taas jossain kohtaa saat levätä sen nollan lapsen kanssa, kun ne sun omat on vastavuoroisesti hoidossa siellä, mistä sulla oli aiemmin hoidettavia.
Ei se ole vaikeaa, mutta ihan turha itkeä ettei ole turvaverkkoja, jos ei itse ole kenenkään toisen turvaverkko.
En ole apua pyytänyt keneltäkään.
En tiedä. Tulee mieleen se duudsonien Jukan vaimo Chachi. Hänen lapsuutensa oli tosi vaikea, mutta nykyään hänellä on hyvä olla Jukan kanssa ja Jukka varmaan auttaa häntä parhaansa mukaan,a
No ihan siksi, että kaikkia ei kukaan pysty auttamaan. Ei ole mahdollista auttaa yli 6 miljardia ihmistä, vaikka varmasti jokainen tarvitsisi jossain apua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tulee mieleen se duudsonien Jukan vaimo Chachi. Hänen lapsuutensa oli tosi vaikea, mutta nykyään hänellä on hyvä olla Jukan kanssa ja Jukka varmaan auttaa häntä parhaansa mukaan,a
Tuskinpa hän ilman apuja pääsi jo alaikäisenä julkisuuteen ja sitä kautta Jukankin tietoisuuteen.
hyviä tyyppejä autetaan ja koska se on vapaaehtoista niin ei ole mikään pakko auttaa nihkeitä tyyppejä
miksi tosiaan toisia autetaan työelämässä ja toisia ei auteta?
sitten jos pyytää apua niin pidetään tyhmänä vaikka avun pyytäminen voi olla ihan asioiden varmistamista, että "tekisin homman näin"...
Jos yhdellä on 600 ystävää, mutta apua pyydetään aina niiltä kahdelta, niin mitenhän siinä ajanmyötä käy..
Oon ainakin auttanut naisystävää kun tiiän että se maksaa siitä avusta luonnossa. Ihan hyvästä tahdosta siis autan, en odota rahallista korvausta
Kuka auttaa?