Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisaruspuolia. Mitä mieltä olisitte tällaisesta perhetilanteesta?

Vierailija
17.10.2010 |

Sisaruspuolet saivat tietää, että heidän isällään on lapsi toisen naisen kanssa, mutta ei enää suhdetta tähän naiseen. He salaavat tämän tiedon omalta äidiltään, koska isäkin haluaa niin. Kaikki osapuolet ovat täysi-ikäisiä. Salattu sisaruspuoli on saanut alkunsa isän avioliiton aikana aloitetusta rinnakkaisuhteesta. Avioliitto jatkuu edelleen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä, että aviovaimo, joka ei tiedä, on niin vakavasti sairas, ettei kestäisi tietoa.

Vierailija
2/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolaus, jos saisin teitää isäni olleen uskoton äidilleni. Sisaruspuoli on kuitenkin syytön syntymäänsä ja olisi liian tärkeä minulle salattavaksi. Kertoisin äidilleni, jos isäni ei itse sitä tekisi. Sen verran kunnioitan äitiäni ja tiedän hänen olevan henkisesti vahvan, että kyllä kertoisin. Loukkaantuisin äitini puolesta, jos isäni ei itse saisi kerrotuksi tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin appi oli siina mielessa rehti, etta kertoi itse vaimolleen. Itse kertoisin kylla varmaan lapsena aidilleni, jos saisin isastani vastaavaa tietaa, paitsi tietysti jos aiti olisi jotenkin niin hauras, ettei kestaisi tietoa. En keksi muuta syyta, miksi lasten pitaisi tassa asiassa peitella isansa tekemia tyhmyyksia aidilta. Lisaksi, jos isa kuolee ennen aitia, on todennakoista etta aiti saa tietaa lapsesta isan kuoleman jalkeen (jolloin han voi olla melko herkassa tilassa muutenkin).

Vierailija
4/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolaus, jos saisin teitää isäni olleen uskoton äidilleni. Sisaruspuoli on kuitenkin syytön syntymäänsä ja olisi liian tärkeä minulle salattavaksi. Kertoisin äidilleni, jos isäni ei itse sitä tekisi. Sen verran kunnioitan äitiäni ja tiedän hänen olevan henkisesti vahvan, että kyllä kertoisin. Loukkaantuisin äitini puolesta, jos isäni ei itse saisi kerrotuksi tästä.

samat ajatukset mullakin... en ikinä pystyisi äidiltäni tätä salaamaan... ja harmi tietysti, että lapsille nyt tämä taakka tuli... vaikka olevatkin aikuisia!

Vierailija
5/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinkohan olla miehesi velipuolen vaimo? Onkohan ensinnäkin kyse velipuolesta?

ap

Vierailija
6/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mieheni tietämättä...

ap

Vierailija
7/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ketkä saivat tietää mitä?

Jos sisarukset saivat tietää, että isällä enemmänkin lapsia, niin kätevä tieto varmistaa asia on hankkia isänsä virkatodistus, jossa lapset näkyvät. Sen saa sukututkimusta tms. varten ihan kenestä tahansa. Kannattaa tarkistaa, onko lapsi tunnustettu vai ei.

Vierailija
8/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla ilmoittamaan henkisen perinnön puuttumisesta. Rahallisesta puolesta aiomme luopua.

Mietityttää kyllä, että miksi lastaan ei voisi tuoda päivänvaloon jo elämänsä aikana?

ap

Vierailija
9/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla ilmoittamaan henkisen perinnön puuttumisesta. Rahallisesta puolesta aiomme luopua. Mietityttää kyllä, että miksi lastaan ei voisi tuoda päivänvaloon jo elämänsä aikana? ap

Meillä oli pitkään tiedossa, että sedällä olisi 2 lasta eri naisten kanssa. KUn setä kuoli, ei ketään suvun ulkopuolisia perijöitä ilmaantunut eikä yhtäkään isyyttä oltu todistettu. Pelkkää kaunaisten naisten narinaa.

Vierailija
10/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät jätä mitään epäselväksi! Ehkä tapauksestasi on jo kauan aikaa?

Vierailija
11/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen äiti sen salaa sekä kieltää tutkimasta. Saakohan täysi-ikäinen lapsi itse vaatia isänsä selvitystä?

Vierailija
12/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät jätä mitään epäselväksi! Ehkä tapauksestasi on jo kauan aikaa?

ja ne väitetyt lapset noin 30v ikäisiä eli heillä olisi ollut mahdollisuus testejä vaatia.

Vierailija
13/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat syntyneet kylläkin yli 30 v sitten ja silloin oli häpeä olla syntynyt avioliiton ulkopuolella. Ehkä heidän äiti oli ylpeä yksinhuoltaja, kun halusi salata isyydet?

Vierailija
14/14 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla ilmoittamaan henkisen perinnön puuttumisesta. Rahallisesta puolesta aiomme luopua. Mietityttää kyllä, että miksi lastaan ei voisi tuoda päivänvaloon jo elämänsä aikana? ap

koska eihan se henkisen perinnon teilta evannyt (eli isa) ole siella enaa viestia vastaanottamassa. Ainoa minka sielta saa, on toisten (asiasta tietamattomien) sukulaisten mielipahan aikaseksi, eika koko asia ole heidan syytaan. Minusta nyt isan elaman aikana on parasta pyrkia ottamaan se tila hanen elamassaan, minka haluaa.

Niin, eikea miehesi todennakoisesti ole minun mieheni isan lehtolapsi, koska han on nainen eika puhu suomea... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän