Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on korkea kynnys erota kirkosta ja

Vierailija
16.10.2010 |

siihen pitäisi olla todella painava syy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyse on virallisesta leipäkirkosta. Uskoni on vahva, mutta helluntailaisuus kiinnostaa. PItäisikö alkaa maksaa mieluummin heille hyvän TV-kanavan tekemiseen tukea kuin kirkollisveroa?

Sitä mä mietin ja uskossa oleva ystäväni pohtii samaa.

Koska eihän usko oikeasti ole kiinni veroista kirkolle.

Vierailija
2/5 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oma kuolema. Miten voidaan haudata pyhään kirkkomaahan, jos ei kuulu kirkkoon? Silloin kieltää kirkon ja tavallaan uskonkin.

Ja mielelläni maksan kirkolle veroja hyvään työhön esim. lasten kerhoihin, joissa kasvatetaan ajattelemaan terveesti. Olen pienituloinen, mutta menkööt mitä menee Jeesuksen puolesta hyvään työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin myös kirkkoon kuulua, sillä olen kyllä uskovainen. Mutta jos kirkko alkaa vihkiä homoja niin en vain enää pystyisi kuulumaan sellaiseen kirkkoon, se menee jo yli.

Vierailija
4/5 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle usko on minun ja Jumalan välinen juttu, kirkko ei kuulu siihen mitenkään.

Uskallus vaan puuttuu kirkosta eroamiseen, onko se sitten myös eromista jumalasta, en tiedä, sen selvitän itseni ja Jumalan kanssa, eikä siihen vaikuta homo- tai aborttikeskustelut mitenkään.

Vierailija
5/5 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oma kuolema. Miten voidaan haudata pyhään kirkkomaahan, jos ei kuulu kirkkoon? Silloin kieltää kirkon ja tavallaan uskonkin.

Ja mielelläni maksan kirkolle veroja hyvään työhön esim. lasten kerhoihin, joissa kasvatetaan ajattelemaan terveesti. Olen pienituloinen, mutta menkööt mitä menee Jeesuksen puolesta hyvään työhön.

minne ruumiini/tuhkani päätyy. Elämäni on silloin kertakaikkisen ohi ja se siitä.

Uskokaa te hihhulit satuihin vaan.