Onko sun mielestä jotain junttia laukkua olemassa?
Kommentit (15)
No ei tod kaipaa perusteluja =D! joo ja toi pikkulaukku (jos tarkoitit sellaisia miniselkäreppuja?) on toinen :/. Kuten kaikki surkeat esim Burberryn laukut, joista näkee kilometrin päähän, että ovet jonkin Yves Rocherin lahjoja :). Hyvät kopiot vielä menettelee.
kaikki ne superkiiltävät feikkinahkalaukut.
mauttomina niitä guess-laukkuja. Hirveää blingiä, aika huono materiaali ja mauttomat värit yhdistettynä isoon logoon. Ja aivan sama onko aito vai jäljennös, yhtä mauttomia kaikki.
Guesseja pidetään hinnan takia jotenkin statussymboleina, mutta minusta ne vaan on juntteja.
Mutta oikeista laukuista feikit ja Guessit.
mauttomina niitä guess-laukkuja. Hirveää blingiä, aika huono materiaali ja mauttomat värit yhdistettynä isoon logoon. Ja aivan sama onko aito vai jäljennös, yhtä mauttomia kaikki.
Guesseja pidetään hinnan takia jotenkin statussymboleina, mutta minusta ne vaan on juntteja.
Melkein kenellä tahansa olisi sellaiseen varaa, suurella osalla säästämättäkin, joten teinit ja juntit niistä ostelee. Munkin mielestä mauttoman näköisiä, tulee jotenkin mieleen venäläiset naiset niistä.
Eiks ne nyt ole aika rumia? Siis ne ruskeat, jossa on se logo tsiljardi kertaa.
Guessit ei edes ole kalliita "merkkilaukuiksi"
Minun mielestäni ne eivät edes ole varsinaisia merkkilaukkuja.
160 euroa kankaasta ja tekonahkasta. Longchampin saa samalla rahalla, tosin laatu ja tyyli on hieman eri tasoa.
... ja huomenna av-maammat kipittää hakemaan longchampin shopperin...
Eiks ne nyt ole aika rumia? Siis ne ruskeat, jossa on se logo tsiljardi kertaa.
ongelmana on se pohjaton kopiointi, joka tuonkin merkin on pilannut.
Joka teeniksellä on feikki-luikka kainalossa, joten ylellisyys on mennyttä.
160 euroa kankaasta ja tekonahkasta. Longchampin saa samalla rahalla, tosin laatu ja tyyli on hieman eri tasoa.
... ja huomenna av-maammat kipittää hakemaan longchampin shopperin...
sellainen, että ei ole kehdattu tai raaskittu ostaa kallimpaa :)
... ja huomenna av-maammat kipittää hakemaan longchampin shopperin...myös longchamp on vähän nolo.. sellainen, että ei ole kehdattu tai raaskittu ostaa kallimpaa :)
Mun mielestä on oikeasti hieman noloa pohtia toisten ihmisten laukkuja.
... ja huomenna av-maammat kipittää hakemaan longchampin shopperin...myös longchamp on vähän nolo.. sellainen, että ei ole kehdattu tai raaskittu ostaa kallimpaa :)
Mun mielestä on oikeasti hieman noloa pohtia toisten ihmisten laukkuja.
Mun mielestä on oikeasti hieman noloa pohtia toisten ihmisten laukkuja.miksi sitten pohdit? ;)
Missä kohtaa pohdin?
Ei kaipaa perusteluja ;)