Turhaa hehkutusta Reimateceistä?
Olen kaupan kassana Prismassa, ja tänään möin paljon lasten talvihaalareita. Meillä on myynnissä ainakin Reima(tecejä), Lassie(teciä) ja Prisman omaa merkkiä Cirafia. No, yksiäkään Reimoja en myynyt, vain yhden Lassien ja kolmet Cirafit.
Kaikki täälläkin väittävät, että kaikki muut kuin Reimat on sontaa, mutta ostaakohan niitä OIKEASTI niin moni kuin väittää ;)
Kommentit (13)
ja moni vannoo sen nimeen hamaan hautaan saakka, ja vaikka kuinka riviin laitettaisiin halvempia ja laadullisesti parempia haalareita niin vannoutuneet Raimatecfanit ottavat reimatecin siitäkin huolimatta =). Koska kuuluu olla Reimatec. Ihan oikeasti, on paljon parempiakin haalareita ;).
meilläpäin ei ole näkynyt prismassa reimaa lainkaan, cittarista löytyy. Joskin kyllä ostan lasten ulkovaatteet lastenvaateliikkeistä, joissa myyjät ehtivät tarvittaessa auttamaan.
ja moni vannoo sen nimeen hamaan hautaan saakka, ja vaikka kuinka riviin laitettaisiin halvempia ja laadullisesti parempia haalareita niin vannoutuneet Raimatecfanit ottavat reimatecin siitäkin huolimatta =). Koska kuuluu olla Reimatec. Ihan oikeasti, on paljon parempiakin haalareita ;).
Mihin merkkeihin viittaat tässä. Pitäisi ostaa talvihaalari. Ensimmäinen sellainen ikinä.
Mihin merkkeihin viittaat tässä. Pitäisi ostaa talvihaalari. Ensimmäinen sellainen ikinä.
Meillä ollut myös reikkutekki ja meillä ainakin nuo otsikon merkit olivat vähintään yhtä hyviä, musta jopa parempia ( esim. lämpimämpiä). Ovat veden ja tuulen pitäviä ja teipatut saumat. Rahaa säästyy ainakin 50e. Itse ostin alemmuksesta Name it:n haalarin 69e viime talvena ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Toki talvi oli luminen, mutta mitään käytönjälkeä ei ole ja on kiva että kuopuskin saa uudenveroisen haalarin vielä päälleen :).
viimetalvena reimateccia kun olin kuullut että se on niin paljon muita merkkejä parempi, ja heti kotona kun ripustin haalarin naulakkoon siitä katkesi se ripustuslenkki. Ensimmäisen viikon käytön jälkeen kaikkien neppareiden "suojamuovit" olivat rikki tai kokonaan irronneet. Kosteutta haalari piti kyllä kiitettävästi. Mutta ei todellakaan ollut hintansa (139e) veroinen. Tänän vuonna meillä ostetaan jotain ihan muuta!
pitää tehdä jälleen ihan oma aloitus, jos näitä haalareita ei kerta kaikkiaan haluta...
Meillä on lapsilla reimaa ja reimateccejä ja tulee myös jatkossa. Olen tyytyväinen käyttäjä!
ja se lenksu mistä vetskaria vedetään. Tosi ärsyttävää kun lapsi ei nyt saa sitä yksin päälle. Meidän haalari ei pitänyt kosteuttakaan, koska kului nopeasti polvista. Ei meillekkään tule enää Reimaa.
tai suunnilleen 50€. Tai ainakin sellainen 5+ ikäisten koko.
ap
reimatecin talvihaalarin pienelle. Olen ollut aikasemmin tyytyväinen ja olen tähänkin. Mulle on ihan sama onko se merkki tarjoustalo vai tth, mun mielestä toi vaan näytti nätiltä ja oli suht halpa niin siksi ostin. Jotkut tosiaan näyttää kattovan sitä merkkiä liiankin tarkkaan.
muuten hyvä mutta kankaat kuluu tosi nopsaan ja kun pari kertaaa pesty niin teipit näkyy jotenkin oudosti kankaassa.Hinta-laatu suhde ei kohillaan itellä on reimtec haalarit pari kpl muutta suosittelen ticketiä tai p.op haalareita ennemmin.
reima on pihahaalarina tarhassa koska oikeasti kestää kulutusta se on tullut havaittua tässä muutaman vuoden aikana. Ja sitten sellainen parempi puku on tuo cirafin kkoska se vaan yksinkertaisesti on kymmenen kertaa kauniimpi kuin tuo reiman! meillä on tuo reima havaittu hyväksi, mutta on ne varmaan muutinkin ihan yhtä hyviä ja nätimpiä. Olen todellakin sitä mieltä että reima sais panostaa ulkonäköön enenmmän niissä puvuissa!
En ole koskaan nähnyt, itse ostan tehtaanmyymälästä.