Lapsi katsoo myyrää ja syö rinkeleitä= selviämisstrategia rv 34-synnytys
Pahoitteluni. :D Toivottavasti tätä vaivaisuutta ei kestä enää kovin montaa viikkoa.
Ulkoillaan kuitenkin ainakin kerran päivässä, bussilla lähipuistoon ja takaisin.
Kommentit (8)
tutulta. noilla meillakin mentiin viimeset viikot. vinkkina, etta kannattaa valilla vaihtaa vaikka pinguun niin ei lapsi kyllasty. tsemppia.
Kohtahan tätä saa jo alkaa toivomaan ulos, ei niin montaa viikkoa siihen enää.
ap
Siis ihan ystävällisesti kysyn, että miksi et voi touhuta lapsen kanssa, jos kerran pääsette puistoon ja takaisinkin?
Ei sillä, meillä lapset katsoo aika paljon telkkaa myös, tosin kyllä osaavat ja tykkäävät vielä enemmän leikkiä sisällä ja ulkona.
Tokko normaalit lapset jaksaiskaan. Mutta se justiin, että normaalisti ei katsota telkkaria oikeastaan yhtään tai tosi vähän, mutta nyt tartten hengähdystaukoja päivään.
Mua vaivaa säryt. Selkää, alavatsaa ja reisiä jomottaa, nivusia särkee, kävellessä vatsanahka repeilee ja särkee, lattialla istuessa ja kumarrellessa myös, niin ja venyvät lihakset viiltää välillä tosi ikävästi jos pitää tehdä joku liike niitä käyttäen. Puistoon pääsen vielä bussilla oven edestä, siellä istun penkillä aina kun mahdollista ja lapsi temmeltää omiansa. Vaatii kyllä vielä vahtimista, mutta tarttee ulkoilua ettei mene hermo molemmilta. :) Se sitten kuluttaa usein mun voimat niin että kotona pistän vaan sohvalle pitkäkseen.
On kyllä jo kurja olo, onneksi tää ei ole loputon tila ja palkinto on hyvä.
ap
NYT RELAAT!!!!
Lapsella on varmasti kaikki hyvin, ei se siitä kärsi jos muutaman viikon tuijottaa telkkaria ja syö yksipuolisesti! Pidä nyt huolta itsestäsi, kyllä se lapsesi pärjää! Meillä vähän alle 2v. esikoinen eli kesähelteillä melkein 3 viikkoa pelkällä jäätelöllä kun olin viimeisilläni raskaana enkä jaksanu tehdä MITÄÄN vaikkei kipuja yms. ollutkaan.
Voimia sinne!!
kaksivuotiaalle. Vaihteluna välillä vähän Tuomas Veturia. Pikkuisen vaan ongelma, että mulla on vielä 3kk synnytykseen (toivottavasti), kaksosia odotan. Ei taida ihan Latet riittää niin pitkään...Onneksi mies on iltaisin kotona (nyt kylläkin työmatkalla) ja anoppi auttelee kerran, pari viikossa.
käy vaan sääliksi tuota muksua, kun virtaa riittäisi ja vaikea saada purettua. :)
Tsemppiä sullekin, kaksosia odottava, aika pitkä aika sulla vielä kärvisteltävänä! Onko sf-mitta jo älytön, onko hirveästi arpia? Olen ite siinä mielessä epäonnekas, että mulle tulee arpia vaikka kuinka nytkin, miltähän maha näyttäisi kaksosten jäljiltä! :) Ei silti, ei ne mua ainakaan häiritse, mutta aikamoinen liekkimeri on esikoisen jäljiltä ja tää kakkonen jatkaa siitä mihin jäätiin.
Kohta vois mennä tohon kotipihaan hiekkalaatikolle oottelemaan miestä töistä kotiin. Tai no ei ihan vielä, tunnin päästä olis parempi. :)
ap
Kyllä se siitä.