Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisitkö lääkärissä?

Vierailija
16.10.2010 |

Kova yskä on kestänyt viikona. Keuhkot kipeät ja hengästyn todella helposti. Ei viitsis mennä päivystykseen (en tiedä ottavatko edes minua sinne), mutta jos vaikka tarvitsisin antibiotit... En jaksa enää yskiä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin. Mistäpä tuota itse osaa arvioida. Yksityiselläkin voi toki käydä, jos ei päivystykseen jaksa mennä.

Vierailija
2/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli keuhkot kipeät ja yskää... Saman neuvon annan, kannattaa mennä. Voi mennä keuhkokuumeeksi ja se ei ole mikään pikku juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on taipumus pahaan yskään joka usein johtaa keuhkoputkentulehdukseen tai jopa keuhkokuumeeseen. Lääkäri voi kirjoittaa tehokasta yskänlääkettä ja joskus tarvitaan myös antibiootteja.

Vierailija
4/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka keuhkokuume..

Vierailija
6/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkoputkentulehdukselta, tosin en ole lääkäri. Minulla vaan oli samanlaiset oireet.

Vierailija
7/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin maanantaina terveyskeskuksessa sairaanhoitajalla, crp 17 ja saturaatio normaali. Ei siis mitään syytä muuhun kuin lepoon ja runsaaseen nesteiden nauttimiseen hoitsun mukaan. Arvatkaa mitä olen tehnyt viimeiset puoltoista kuukautta......

No, kaikki tututkin ovat olleet kipeänä, että ehkä tää tästä. Nyt on vaan paha flunssasyksy, ei voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi