Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan oikeasti usko "jumalaan"??

Vierailija
16.10.2010 |

Sehän on jokaisen omassa päässä oleva mielikuvahahmo.

Mikä ihme haloo tästä homo/kirkko jutusta on tullut.

Okei, mä eroon S-ryhmästä, koska ne ei enää myy halpaa Rainbowin kermaa ainakaan meidän S-marketissa:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuulostat aika yksikertaiselta ihmiseltä.

Ateistit ja intouskovaiset, päässä ei liiku mitään omaa, huoh..

Vierailija
2/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että joku kyseenalaistaa ja ilman, että joku tuputtaa omaa uskoaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat pienestä pitäen kulkeneet uskonnollisissa lasten kerhoissa /tapahtumissa. 8-vuotias esikoinen sanoi jo pari vuotta sitten uskovansa.

Vierailija
4/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä usko haltioihin, menninkäisiin tai merenneitoihinkaan...

Vierailija
5/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jokaisen omassa päässä oleva mielikuvahahmo.

ja uskon hyvän ja pahan olemassaoloon. Minulle jumala edustaa kaikkea hyvää, kaikesta hyvästä voisin käyttää nimitystä jumala, en tosin käytä. Piti vielä kommentoida tuota kommenttiasi, että kuulostaa ihan lasten ajatukselta jumalasta tuo päässä oleva mielikuvahahmo. Et kai oikeasti kuvittele että jumala on parrakas mies??

Vierailija
6/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat ajatella että on satuhahmo. Miksi sinä saat ajatella minusta alentavasti kun uskon johonkin mitä sinä et? Tunnen satuhahmon itselleni tärkeäksi.

Minulle on ihan sama ketä joku panee, ei ole minun asia moralisoida. Mutta anna sinä ateisti tulla ihan täydellä laidalla, kai se sinua helpottaa.

Minun uskoni on minun uskoni ja sinäkin saat anteeksi pahat sanat ja teot jos kadut.

Vierailija
7/7 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulle uskoon sisältyy myös kristilliseen elämäntapaan ja kristillisiin arvoihin pyrkiminen. Pääasiassa tarkoitan tällä suvaitsevaisuutta ja lähimmäisenrakkautta, joka tässä kiihkeässä keskustelussa on molemmilta osapuolilta unohtunut. Minulle ei ole mitään oikeutta tuomita muita ihmisiä, eikä heillä minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan