Onko Minymo-haalarit hyviä? Kellään
kokemusta? Reimatecciä mentiin ostamaan, mutta jotenkin ei istunut taaperon päälle ja tuo Minymo sen sijaa istui ja kuosi miellytti muutenkin.
Hinta on kuitenkin aika suolainen, joten ei haluaisi huonoakaan ostaa...
Kommentit (17)
ja ostettiin nytkin samaa merkkiä. Eli tykätään. :)
Taas odottaa toppapuku kaapissa ensi talvea :). Pitää veden ja tuulen ja on teipatut saumat. Kestää kulutusta ja mukavan notkeaa.
yhtenä talvena ja jo pikkupakkasilla lapsi paleli. Hain sitten Polarn o. Pyetin haalarin, että tarkenimme talven. Eikä meillä ole edes mikään poikkeuksellisen kylmäverinen lapsi.
ja silloin ainakaan kankaan laatu ei oikein vakuuttanut. Lisäksi haalari oli lapsen itse vaikea pukea, kun sisäosasta niin iso osa oli fleeceä ja se otti aina kiinni muihin vaatteisiin. Voi tietysti olla, että tuon jälkeen haalareihin on tullut muutoksia, mutta itse en ole sittemmin Minymon haalareita kovin vakavissani katsellut.
Taapero vasta 1v. 1kk, joten ei muutenkaan vielä itse pue.
LÄmpimyyttä mietin minäkin, kun haalari tuntui aika ohkaiselta.
Lisääkin kommentteja kuulen mielelläni.
ja on siksi ohuempi kuin ei-thinsulate-haalarit :). Jos tästä nyt jotain tajusi.. :O
Meillä lapset pysyneet kyllä hyvin lämpöisinä. Ja ollaan muutenkin tykätty. Ei valittamista.
on ollut monena talvena ja taas ostettiin. Ohut kangas ei kerro lämmön pitävyydestä, vaan itse asiassa on teknisesti parempi kuin monet paksut. Lisäksi sinne alle on helppo lisätä villaa tai fleeceä, jos paukkupakkasia tulee.
Oikein notkea ja lapsen helppo liikkua siinä. Helppo myös pukea.
Kuulemma Minymossa on jotenkin huono kaulus verrattuna R-teciin tai Legoon joka meillä siis valittiin.
Vesi tuli läpi (vaikka piti olla vedenpitävä), vetoketju aukesi itsekseen, jalkalenkit katkeili. Valmistaja ei ollut halukas tekemään mitään asioiden hyväksi.
oli riittävän lämmin jopa viime talvena, helppo pukea (3v) ja ei nätti ulkonäkökään haitannut. Ja hinnaltaa halvempi kuin (ei niin nätti) Reimatec:)
Taapero pysyi hyvin lämpimänä viime talven pakkasissa, silti notkea haalari jossa pienenkin helppo liikkua.
Ostin täksikin talveksi.
ja me ollaan kokeiltu;reimatecciä,tickettiä,poppia,ver de terreä. Minymo on suosikkini! Notkea,kestävä ja LÄMMIN!
Hinta ei kyllä ole ollenkaan suolainen mielestäni verrattuna esim reimatecciin! Yksivärinen maksaa sen 79e,sehän on LOISTAVA HINTA vedenkestävästä puvusta! Mitä saat halvemmalla??????
Taapero vasta 1v. 1kk, joten ei muutenkaan vielä itse pue. LÄmpimyyttä mietin minäkin, kun haalari tuntui aika ohkaiselta. Lisääkin kommentteja kuulen mielelläni.
joten haalarin notkeudella tai paksuudella ei niin kovasti väliä. Isommalla Minymo on ehdottomasti paras!
Tuon ikäiselle mä valitsisin ehkä jonkun "muhkeamman",esim Ticketin baby-baggien(siinäkin on fleecevuori ja on lämmin).
reimatec ei missään nimessä,se on kylmä!
ja kyllä Minymonkin alle puetaan villaa tai fleeceä kun on kylmä!
TICKET tai POP.
Tuon ikäinen ei kuluta haalaria paljon(ellet anna kontata sora-asfaltissa) ja saat myytyä hyvällä hinnalla pois!
Meillä 1 v. 3 kk liikkui kyllä jo hyvin kun haalari otettiin viime syksynä käyttöön eli sekin riippuu paljon lapsesta.
Tykkään Minymosta, pärjää hyvin Reimatecille. Eikä niin tönkkö kuin Ticketin babymallit, meillä kokemusta kaikista kolmesta.
Parista pesukerrasta takki haalistui kovasti.Aivan toista laatua kuin Reimatecit, ticketit ja polarn o pyretit, jotka säilyvät hyvinä.Itse en uskalla ostaa enään. Käytän bio luvilin coloria..
meillä oli 2 talvea sama haalari käytössä ja sain vielä myytyä hyväkuntoisena eteenpäin.