Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Eetu: panisitko?

Vierailija
15.10.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen mies, ei mikään tavallinen. Tosin jos oikeasti noin itserakas tai varma, mitä oon lukenut, niin ei kiitos sitten. Itserakkaat miehet on kamalia, kun kuvittelevat saavansa kaiken. Tosin Big Brotheria katsoessa en ole huomannut juuri Eetussa itserakkaita piirteitä, enemmänkin noissa haastateluissa. Mut muuten KYLLÄ!

Vierailija
22/37 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tyyppinen mies, ja aika itserakkaan oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei oo.. nuoremmista tykkään kyl, ehkä pikkasen liian nuori mutta menishän toi yhen yön panona

nainen, 36v ;)

Vierailija
24/37 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:n sivuilta:

''Yksi asia Eetua hermostuttaa. Hänen äitinsä on ilmoittanut, ettei pojalla kotiin menemistä, mikäli hän lähtee BB-taloon.

– Lähetin aamulla äidille tekstiviestin, että rakastan häntä ja toivon että hän ymmärtää, että tämä on minun unelmani ja haluan tätä oikeasti. Sitten suljin puhelimen, Eetu kertoi.''

awws söpöä!! ihan törkeen hyvännäköinenn! =P just mun tyylinen.. Voisin mennä tampereelle hurmaamaan sen ! ;))

Veikkaisin että se on uusi BB-niko pari vuotta sitten... Tulee kesken kauden ja hurmaa kaikki =P

Vierailija
25/37 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aina parhaimmillaan. Eetu on yleensä tosi söötti ja kivat jutut. :D Eli kylläh

Vierailija
26/37 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälä, panin jo, muutamaanki kertaan :D

Vierailija
27/37 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin näyttää ihan pikkupojalta ja toisekseen jos on edes hiukan kiinnostunut miehistä niin ei kiitos. Mitään mulla ei ole homoja vastaan, mutta ikinä en voisi olla miehen kanssa joka olisi bi.

Petri ja Niko on ihan ok :)

Vierailija
28/37 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ällöttävä liimaletti, ja mua inhottaa muutenkin tollaset machomiehet jotka luulee olevansa hyvännäköisiä ja voivansa kaataa naisen kuin naisen. BB talossa ei ole ketään erityisesti minun makuuni.

Vierailija
29/37 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen pannut

Vierailija
30/37 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää wanna-be-pleijerit saa mun puolesta olla ihan omissa porukoissaan ja Eetun juttujen perusteellahan siellä viihtyvätkin. Ilmeisesti kuvittelee olevansa Luojan lahja maailman naisille, harmi vaan että jää sinne kuvittelun asteelle...

Vierailija
31/37 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen äijä.

Vierailija
32/37 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin, tai haluaisin ainakin tapailla sitä ja nähä millainen se on. ;D

Vierailija
33/37 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin vaikka porkkanaa jos sellaista sais. Ilman hormoniehkäisyä mä olen näinä päivinä ihan nymfo. Töissä hävettää kun saan kummallisia ajatuksia kaikista miehistä, voi kun ne tietäis ;D

Ja joo,mun miehellä on vähän matala vietti. Usein haaveilen siitä että lähtisin tuonne ulos ja saisin ja saisin ja saisin, mutta rakastan mä silti mun miestä ja se osaa hommansa niin hyvin, silloin pari kertaa kuussa kun innostuu. Oikeasti se siis riittää mulle, nämä on vaan mun päässä nämä loput :)

Vierailija
34/37 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todellakin!!! Mut siis vaan panisin. En mitään muuta :D

Vierailija
35/37 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ennää ole leuhottanut, on ollut mukava tavallinen nuori. Eetu on seksikäs koska karvaset kädet ja jalat hänellä ... Kiihottavaa!

Vierailija
36/37 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään olla dominoiva osapuoli sängyssä. Olisi ihana päästä naisena kunnolla naimaan noin ihana neidin kanssa, ja vielä karvanenkin...grr...dildo, käsiraudat, piiska...ja minä määrään tahdin! =) Halukkaita missään?

Vierailija
37/37 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja jotain muutakin!! T teinityttö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä