BB-Eetu: panisitko?
Kommentit (37)
Ei ole minun tyyppinen mies, ja aika itserakkaan oloinen.
mut ei oo.. nuoremmista tykkään kyl, ehkä pikkasen liian nuori mutta menishän toi yhen yön panona
nainen, 36v ;)
BB:n sivuilta:
''Yksi asia Eetua hermostuttaa. Hänen äitinsä on ilmoittanut, ettei pojalla kotiin menemistä, mikäli hän lähtee BB-taloon.
– Lähetin aamulla äidille tekstiviestin, että rakastan häntä ja toivon että hän ymmärtää, että tämä on minun unelmani ja haluan tätä oikeasti. Sitten suljin puhelimen, Eetu kertoi.''
awws söpöä!! ihan törkeen hyvännäköinenn! =P just mun tyylinen.. Voisin mennä tampereelle hurmaamaan sen ! ;))
Veikkaisin että se on uusi BB-niko pari vuotta sitten... Tulee kesken kauden ja hurmaa kaikki =P
...aina parhaimmillaan. Eetu on yleensä tosi söötti ja kivat jutut. :D Eli kylläh
Sama täälä, panin jo, muutamaanki kertaan :D
ensinnäkin näyttää ihan pikkupojalta ja toisekseen jos on edes hiukan kiinnostunut miehistä niin ei kiitos. Mitään mulla ei ole homoja vastaan, mutta ikinä en voisi olla miehen kanssa joka olisi bi.
Petri ja Niko on ihan ok :)
Sillä on ällöttävä liimaletti, ja mua inhottaa muutenkin tollaset machomiehet jotka luulee olevansa hyvännäköisiä ja voivansa kaataa naisen kuin naisen. BB talossa ei ole ketään erityisesti minun makuuni.
Nää wanna-be-pleijerit saa mun puolesta olla ihan omissa porukoissaan ja Eetun juttujen perusteellahan siellä viihtyvätkin. Ilmeisesti kuvittelee olevansa Luojan lahja maailman naisille, harmi vaan että jää sinne kuvittelun asteelle...
mä voisin, tai haluaisin ainakin tapailla sitä ja nähä millainen se on. ;D
Panisin vaikka porkkanaa jos sellaista sais. Ilman hormoniehkäisyä mä olen näinä päivinä ihan nymfo. Töissä hävettää kun saan kummallisia ajatuksia kaikista miehistä, voi kun ne tietäis ;D
Ja joo,mun miehellä on vähän matala vietti. Usein haaveilen siitä että lähtisin tuonne ulos ja saisin ja saisin ja saisin, mutta rakastan mä silti mun miestä ja se osaa hommansa niin hyvin, silloin pari kertaa kuussa kun innostuu. Oikeasti se siis riittää mulle, nämä on vaan mun päässä nämä loput :)
niin todellakin!!! Mut siis vaan panisin. En mitään muuta :D
Ei se ennää ole leuhottanut, on ollut mukava tavallinen nuori. Eetu on seksikäs koska karvaset kädet ja jalat hänellä ... Kiihottavaa!
tykkään olla dominoiva osapuoli sängyssä. Olisi ihana päästä naisena kunnolla naimaan noin ihana neidin kanssa, ja vielä karvanenkin...grr...dildo, käsiraudat, piiska...ja minä määrään tahdin! =) Halukkaita missään?
... ja jotain muutakin!! T teinityttö
Hyvännäköinen mies, ei mikään tavallinen. Tosin jos oikeasti noin itserakas tai varma, mitä oon lukenut, niin ei kiitos sitten. Itserakkaat miehet on kamalia, kun kuvittelevat saavansa kaiken. Tosin Big Brotheria katsoessa en ole huomannut juuri Eetussa itserakkaita piirteitä, enemmänkin noissa haastateluissa. Mut muuten KYLLÄ!