Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjettömät hinnat :/

Vierailija
15.10.2010 |

Juu ensiksi: tiedän, se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...

Etsin nyt kerrankin käytettyä talvihaalaria tytölle rahojen ollessa melko tiukassa.

Tulee vain halvemmaksi ostaa uusi ja käyttämätön kuin käytetty josta pyydetään ihan käsittämättömiä hintoja.

Esim huutiksessa tytön reimatec talvihaalari osta heti 99e, yhden talven käytetty.

Tuntuu, että ihmiset ostavat lapselleen vaatteita ajatuksena saada yli puolet omasta ostohinnasta takaisin.

Itse ostin aina vaatteita käyttöön, jos oli hyvässä kunnossa niin myin todella edullisesti jos tutut eivät tarvinneet, silloin annoin ilmaiseksi.

Olinhan kerran jo sen maksanut, palveli meitä tarvittavan ajan ja hyvä jos joku vielä saa käyttöönsä sen edullisesti.

Kiertelin kirppotoreja ja haalarit oli tyyliin: 30e, polvet todella kulunut, pepusta myös.

Noh, minkäs ahneudelle mahtaa.

Enkä nyt tarkoita, että ilmaiseksi pitäisi antaa, mutta KÄYTETTY on aina KÄYTETTY.

Kuten myös varakkaat perheet, joiden uusien vaatteiden hankinta ei ole kiinni kirpparituotoista on mielestäni ahneutta myydä törkeään hintaan.

Ymmärrän todella pienituloiset joille jokainen euro on tärkeä.

Anteeksi vuodatus, ottaa vain päähän

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalaria tytölle haluan. Sitten menen huutikseen ja katson onko siellä ko. haalari "edullisesti" saatavilla. Eli, jos vaihtoehdot ovat esim. uusi ticketin haalari 145e tai uudenveroinen (olkoonkin käytetty) 70e, ostan tietenkin tuon halvemman, mikäli käytönjälki ei näy yhtään mitenkään. tyhmähän olisin muuten :). Kyllä musta voi pyytää ihan hyvin puolet ovh:sta jos ei mitään jälkiä ole.

Vierailija
22/27 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. viikonloppukirppisten pöytävuokrat ovat nykyään niin kalliita, että aikalailla saa myydä, että pääsee edes omilleen. Kuka viitsii ilmaiseksi putsata ja silittää tuotteet, seistä pari päivää niitä myymässä ja pakata taas loput kotiin säilytykseen??! Kirpparitouhu on muuten mukavaa ja hyödyllistä, mutta narisijat saisivat jäädä kotiin. Olen kyllästynyt siihen, että minua käytetään hyväksi eli minun halutaan antavan kaiken pois lähes ilmaiseksi. Kohtuus kaikessa, niin hintapyynnöissä kuin tinkimisessäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua maksaa! Maksa, jos haluat ostaa! Näin yksinkertaista se on.

Vierailija
24/27 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin uusi Stockan kantistarjouksena 115€. Kohtuullinen hinta käytetystä?

Ihmiset on ihan hulluja.

Vierailija
26/27 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin uusi Stockan kantistarjouksena 115€. Kohtuullinen hinta käytetystä?

Ihmiset on ihan hulluja.

-- eli aika paljon enemmän kuin 96 € joutuisin minä maksamaan ko. puvusta!

Vierailija
27/27 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin, että suurinosa on kanssani samaa mieltä, muutama ei vain tuntunut ymmärtävän pointtiani.

Sanoinkin ettei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Ihmettelen vain kovasti kuinka joku kehtaa pyytää haalarista, jopa kuluneesta yli puolet normihinnoista.

Jos olisi kerran,kaksi käytetty ymmärrän vielä.

Puhuinkin tässä nyt selvästi kuluneista haalareista, joista pyydetään rahaa vain merkin takia, ei vaatteen kuntoa huomioida.

Täytynee lähteä huomenna kiertelemään kuppoja jos löytyisi jostain sopiva ja edullinen haalari.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi