Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi hoitomuoto homoille ja lesboille

Vierailija
15.10.2010 |

Mikähän pilleri ne parantaisi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi ne ovat sairauden merkki vain homoilla ja elämän ihanimpia asioita heteroilla?

- Homo ihastuu

- Homo rakastuu

- Homo harrastaa seksiä ja nauttii siitä (ja btw. joka ikistä asiaa mitä tehdään homoje ja lesbojen makuuhuoneessa, tehdään myös heteroiden makuuhuoneessa, mm. anaaliseksi)

- Homo haluaa asua yhdessä

- Homo haluaa sitoutua loppuelämäkseen

- Homo haluaa liitolleen yhteisön hyväksynnään

Vierailija
2/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa hän muuttui terapian myötä homosta heteroksi. "Rakkauden uusi suunta" oli sen nimi.

Tässä kouhkauksessa voisi muistaa senkin, että on olemassa homoseksuaaleja jotka haluaisivat olla heteroseksuaaleja. mielestäni yhteiskunta ei saa hylätä heitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän minä olen, kun olen ollut aina vain miesten kanssa, hetero siis, ja nyt olen ihastunut naiseen? Ihastuin ihmiseen huolimatta hänen sukupuolestaan, enkä kyllä ole viehättynyt muista naisista, eli en lukisi itseäni lesbo- tai bi-seksuaaliksi. Hämmentää, mutta näinkin voi näköjään käydä. Hyvä pointti tuo, että samoja asioita tekevät homot kuin heterotkin. Ei suhteeni naisen kanssa eroa juuri ollenkaan edellisistä, joissa toinen osapuoli on ollut mies.

Vierailija
4/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kävin uusimassa silmälasitkin, että ei pitäis olla näössäkään ongelmaa. Että josko vaikka ap ettis sen kohdan tautiluokituksesta, niin mäkin sivistyisin.

Vierailija
5/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierontaa, ihonpuhdistusta ja savihoitoja. Sen verran kakkaa pitää niellä, että valtio voisi kompensoida vittuilun hemmottelemalla niitä.

Vierailija
6/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet, voitteko kuvitella. Se että naapurin uskis saa psykiatrisia oireita homoista ei riitä lisäämään homoutta tautiluokitukseen :D.

ja kerrataas nyt ne psykiatriset oireet. Niitä ovat masennus, ahdistus, pakko-oireet, maanisuus, psykoottisuus jne. Mitään näistä homous itsessään ei aiheuta. Itse olen kyllä sitä mieltä, että kun miettii miten uskovat homoja kohtelee ja miten puhuvat mitä sylki suuhun tuo, ei olisi mikään ihme vaikka ihan jokainen homo olisi pehmustetussa kopissa.

Vierailija
7/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa olevien pettämästä puolisoaan?

Vierailija
8/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Suomen valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin keksi aikoinaan parannuskeinon lesbouteen. Hänen mukaansa lesbo on nainen joka tarvitsisi vain oikein kunnolla munaa. Sanomattakin lienee selvää, että Siitoin itse tarjoutui ystävällisesti hoitelemaan oman osuutensa lesbojen käännyttämisestä...

Vierailija
9/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Suomen valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin keksi aikoinaan parannuskeinon lesbouteen. Hänen mukaansa lesbo on nainen joka tarvitsisi vain oikein kunnolla munaa. Sanomattakin lienee selvää, että Siitoin itse tarjoutui ystävällisesti hoitelemaan oman osuutensa lesbojen käännyttämisestä...

Vierailija
10/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naanataliin... siihen Muumimaailman portin viereen...

Vierailija
11/11 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattojärjestöt tuomitsee homoterapian, koska se on puoskarointia. Tästä syystä myös se Aslak erotettiin kattojärjestöstä, koska menetelmät on kyseenalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän