Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkä 10v poika, onko normaalia?

Vierailija
14.10.2010 |

Nyt esim. väsyneenä itki kun onki kesällä lemmikkikalan jonka nimi oli Pilkku ja jonka joutui päästämään vapaaksi.

Saattaa itkeä tuollaisia varsinkin juuri väsyneenä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hienoa että poika osaa näyttää vielä tuossa iässä tunteensa. Lupaa hyvää tulevaisuuteen. Sit on tietty näitä palsta mammoja joiden lasten pitää tuossa iässä räkiä katuun, töniä ja haistatella...eikä varsinkaan saa itkeä yhtään mistään!

Vierailija
2/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys tuo hänelle kipeitä muistoja pintaan. Minulla myös tosi herkkä 12v poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muuten normaalia.

-luokanope

Vierailija
4/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteisenä puolena voin mainita että lapsella on tarkkaavaisuushäiriö, eli vilinää ja vilskettä riittää päivisin kyllä ja uhmaakin yms.

Mutta jossain piilee sitten vielä tuo herkkyys.

Vierailija
5/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin empaattinen että suree sellaisiakin tuntemattomia koululaisia, jotka ovat yksin välitunnilla. Pelottaa ihan miten käy, nämä kun jäävät väkisin jalkoihin viimeistään yläasteella ja joutuvat muiden kiusattaviksi. :=(

Vierailija
6/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös herkkis poika.Voisin kuvitella itkevän samanmoista asiaa:).Ovat ihania

Vierailija
7/7 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää aika usein. Harrastaa tosin aika kovia urheilulajeja, joissa helposti itkee hyvinkin pienestä. On kuitenkin tosi pidetty kaveri - tätä itsekin ihmettelen - ehkä se on sitten sitä empatiaa. Kun itse olin samanlainen lapsena, minua vain kiusattiin :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi