tuttavani yrittivät lasta kauan ja sitten kun lapsi vihdoin syntyi
monen keskenmenon jälkeen, heillä on hirmuinen kiire että vauva kasvaisi. Vellit jo 1kk, soseet reilu 2kk yms. Hän ei imettänyt ikinä ja lapsi syntyi sectiolla koska äiti ei vaan yksinkertaisesti halunnut synnyttää, koska se on ällöttävää. Lapsen syntymän jälkeen hän halusi myös sterilisaation. Nyt lapsi on alle vuoden ja jo hoidossa päiväkodissa. Ihmettelen vain, että kun on kauan lasta yrittänyt ja toivonut, niin luulisi että asiat olisivat just toisinpäin. Mutte eihän se sen enempää tietty minulle kuulu, ihmetyttää vain.
Kommentit (5)
Sääli oiekasti niitä lapsia jotka kokevat kovan kohtalon, niitä on paljon.
Tämä on aivan pimeä arvostelu keskustelu. Katsokaa peiliin, tuskin kukaan teistä on ihan täydellinen.
5, ikävää että vauva joutuu pois äidin läheltä tuon ikäisenä. Vauvan paikka äidin tai isän hoivissa!!
Ja sellainen kutsuu itseään ÄIDIKSI:) Paras vitsi maailmankaikkeudessa!!
Lapsellinen olet. Tuskin olet itsekään mikään malliesimerkki äidistä.
Jokainen perhe elää omalla tavallaan, onko se teidän akkojen vaikea tajuta ja olla puuttumatta?
Jospa heillä olikin aivan uskomattoman ruusunpunaiset kuvitelmat vauvaperheen elosta. Ei lapseton voi tietää mitä se oikeasti sitten on. Ikävää kyllä tuollainen käytös lasta kohtaan:(