Erikoistuva gynekologi vastaa max 5 kysymykseen.
Kommentit (17)
alkaa taas uudelleen vuoto..Lapsi 3v
Kannattaisi ottaa Papa ja verestekin hormonipitoisuudet niin tiedettäisiin,mitä hormonia rarvitset lisää. Jos kierukka,tilanne suht normaali siinä tapauksessa
ei kierukkaa, ehkäisynä varmat päivät...
Kohdunsuun tähystyksen jälkeen tulee vuotoa? tai mikä on normaalia?
että normaali kierto on n. 26-29, mutta sitten pari kertaa vuodessa tulee esim 16 tai 22 päivän kierto?
Mitä mieltä olet esim. lapsen kehityshäiriöiden suhteen näin vanhana raskautumisesta? Lisäksi minulla oli kaksosraskauden aikana hepatogestoosi. Riskitkö liian suuret??
Synnytyksestä 3kk. Jos ei palaudu, voiko sille leikkauksella mitään? Se on niin ruma...
Virtsakin karkailee ja alueella on kipuja.
Hormonihäiriö sinullakin,ei haittaa mitään paitsi jos aiheuttaa lapsettomuutta,sitten tutkimuksiin. gyn
Teknisesti voi mennä,siis että immenkalvo puhkeaa jollain instrumentilla ja saattaa tulla veristä vuotoa. Fiksua olisi kertoa.
Riskejä on,mutta myös hyvöt seulontatutkinukset. Jos on kova vauvakuume,et ole vielä yli-ikäinen äidiksi,mutta kulje tarkoissa seurannoissa. gyn
eikä lekuri kertonut mitään. Luulin vaan, että aina kuuluu sattua ja tulla verta, kun tehdään ko. tutkimus. Olin siis silloin 15-vuotias. Luulin vuosia olevani teknisesti neitsyt ja mm. pelkäsin yhdyntää, kun olin kokenut kipua siinä tutkimuksessa. Olisi todellakin ollut fiksua kertoa. Muutenkin se oli kamala käynti. No, ei se sinun vikasi ole :)
Kuvailemasi perusteella vaikea ottaa kantaa. Käy gynekologilla tai urologilla näyttämässä ja kerro vaivoistasi. gyn
Anteeksi,unohdin vastata. Kyllä haava pitäisi olla jo aivan terve. Kiinnikkeitä saattanut nuodostua,joita ei pois saa kuin leikkaamalla. gyn
Ei se sieltä leikkaamatta häivy,mutta jos ei häiritse raskauksiasi ja vuotojasi,poistetaan vasta jos aiheuttaa vaivoja.