Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleekohan sanomista jos lapsi virikehoidossa ja

Vierailija
14.10.2010 |

on sovittu että on 3 päivää viikossa tarhassa. Jos välillä ei aamulla tahdokaan lähteä päiväkotiin niin jos ilmoittaa siinä vaiheessa xxx ei tule tänään ja näitä aina välillä on. Onko paha päiväkodin kannalta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikasta normaalisti.

Vierailija
2/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö muuten on 5v ja vähän nihkeähkösti viihtynyt päiväkodissa, kohta kuitenkin syntyy kaksoset joten pidän sen paikan kuitenkin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on haittaa kun päivät kuitenkin etukäteen sovittu. Itsellä tosin jäi mietityttämään se, miksi ei viihdy hoidossa. Tiedätkö syyn? Kyllä lapsen pitäisi myös nauttia hoitopäivistä.

Vierailija
4/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tyytymätön mukulasi pätkän vertaa.

Vierailija
5/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän lasten pk:ssa samat lapset olivat olleet siellä 1-vuotiaasta ja kaverit aika vakiintuneet.

Toinen juttu, mikä tuli mieleen on päikkärit. Nukkuuko tyttöväunet vai onko vain aamupäivän? Meillä eivät tuon ikäisenä enää nukkuneet ja pakkolepo ärsytti.

Vierailija
6/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä 3 - 4 tuntia joka päivä eli aamupäivät.

Typerää notkua siellä joka toinen päivä koko päivä. Väsyttävämpää ja aina putoaa pois, kun muut ovat joka päivä.

Vierailija
7/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan meidän päiväkodissa. Olen pitänyt 5-vuotiasta koko kesän kotona, koska olen ollut työtön. Syyskuussa aloitti neljänä päivänä viikossa niin että on ollut aamupäivän tarhassa (8-12), mutta jos joku päivä ei ole huvittanut mennä, niin olen vain soittanut, että xx ei tule tänään. Nytkin pidin koko loppuviikon kotona, kun oli vähän nuhainen.

Jos on tuttu ryhmä, niin ei ongelmia myöskään ulkopuolisuuden kanssa. Se on eri asia sitten, jos on vasta aloittanut ko. tarhassa.

Vierailija
8/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) meidän tytölle juuri lähdöt on vaikeimpia

b) siellä päiväkodissa täten vapautuu to ja pe -päivät jonkun muun lapsen käyttöön. Meillä siis on "pitkä viikonloppu"

c) myös itse koen helpommaksi pari pidempää päivää kuin että joka päivä pitäisi mennä ja hakea kahden vauvan kanssa juuri tuohon aikaan... Mies voi tarvittaessa kuskata noina pidempinä päivinä

Vierailija
9/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teiltä mitään torstaita ja perjantaita vapaudu. Sinun lapsesi on siellä vain ylimääräisenä nuo kolme päivää.

Omaa laiskuuttasi siis lapsi siellä notkuu pitkän päivän, kun isä kuskaa, etkä sinä viitsi nähdä edes lähtemisen vaivaa.

Vierailija
10/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vee -tyttö myös 3 päivää vkossa hoidossa ja minä kotona (nyt viimeisilläni). Musta sun kannattaa ihan kysyä sieltä pk:sta mitä mieltä ovat "pikailmoituksista". Luulisi, ettei haittaa, kun maksat paikasta kuitenkin. Mulla on yleensä ollut tapana pitää pk "kartalla" esim. aamupalojen takia, jotka pk:ssa tehdään itse (lounas tulee muualta)...

Vierailija
11/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hoitajat itse sanoivat että HEIDÄN kannalta kokonaiset päivät on aina parempia, koska heillä on paljon osapäiväisiä ja on pyritty että kaikilla heillä on omat päivät kun hoitoa on, näin jää "vapaita päiviä" muille määräaikaisille.

yst. terv. ap

Vierailija
12/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki sälälasten vanhemmat vain luulette, että siellä jotenkin niitä päiviä jaetaan. Kun haluatte noin uskoa, eikä lapsenne teitä kiinnosta.

Siellä on todennäköisesti vähintään viisi ylimäärälasta, koska laki sen sallii.

Olet laiska, myönnä pois. Edes näin netissä nimettomänä, jos ei muuhun rohkeus riitä.

ystävällisin terveisin 10

Vierailija
13/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdot purkaa patoutumasi tänne ja reilun nimettömänä minuun? Lue edellinen viestini uudestaan, kiitos. Minä EN valehtele, enkä myöskään provosoitu.

Asiaan: Muita kokemuksia asiasta? Siis että jää pois jonain aamuna kun lapsi ei tahdokaan silloin juuri mennä?

ap

Vierailija
14/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tuntia kerrallaan hoidossa ryhmiksessä (10 lasta). Ei meidän kohdallamme ole ainakaan "tullut mitään sanomista" poissaoloista. Miksi tulisi? Paikastahan kuitenkin maksetaan ja helpompaa tädeillä kun lapsia vähemmän.

Vierailija
15/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tyttösi oireilee kun ei halua lähteä. Ja jos saa itse "päättää" eli itkeä ja vinkua että nyt en halua mennä, saa tahtonsa läpi siten, ono sekään hyvä lapselle?

Ymmärrän että elämä kaksosten kanssa voi olla vaikeaa, saati että siihen lisätään ylimääräinen hankala 5v, joka oireilee mustasukkaisuuttaan (kyllä, jollain tavalla se läpi tulee kuitenkin) Mutta mun mielestä ei ole hyvä ratkaisu viedä väkipakolla lapsi hoitopaikkaan missä hän ei viihdy. Jos teillä ei ole muita tukikeinoja on se tosi kurjaa. Mutta itse hoidin kaksoset ja alle 2v:n kotona, ei tullut mieleenkään laittaa hoitoon. Ekat 3v elämä oli hektistä, ei unta mulle, anoppi auttoi noin kerran viikossa. Mutta siitä selvittiin, ja nyt on voittajafiilis.

Siis sä pärjäät kotonakin jos haluat. Keinot löytyy kyllä. Mieti vielä kuitenkin vaihtoehtoja!

Vierailija
16/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sellainen kirjain kuin D. Onko tuttu?

Sinä lykkäät lapsesi ryhmään ylijäämälapseksi pitkiksi päiviksi omaa mukavuuttasi.

Mitähän patoumia sinä purat lapsesi kustannuksella?

Vierailija
17/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki sälälasten vanhemmat vain luulette, että siellä jotenkin niitä päiviä jaetaan. Kun haluatte noin uskoa, eikä lapsenne teitä kiinnosta.

Siellä on todennäköisesti vähintään viisi ylimäärälasta, koska laki sen sallii.

Olet laiska, myönnä pois. Edes näin netissä nimettomänä, jos ei muuhun rohkeus riitä.

ystävällisin terveisin 10

Vie sinäkin hyvä ihminen mielummin lapsesi päivähoitoon tasapainoisten aikuisten hoidettavaksi kuin pidät heitä kotona omaa laiskuuttasi, kun et töihin viitsi mennä.

Vierailija
18/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hoitopaikassa on siis kymmenen lasta, joista ainakin 3 on osa-aikaisia. Hoitajia on kolme. Eikä näiden osa-aikaisten vapaapäiville ketään muita lapsia oteta hoitoon.

Mutta ryhmiksessä on tietty eri käytännöt kuin päiväkodeissa, koska hoitajamäärä on ryhmiksissä niin paljon parempi.

Vierailija
19/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta päädyttiin että tyttö jatkaisi siellä sen 3 pvä viikossa. Välillä on jaksoja kun viihtyy hyvin ja jopa odottaa päiväkotiin menoa viikonloppuna, välillä taas on aika nihkeää. Nyt nihkeämpi jakso ja vauvat ei ole vielä syntyneet. Tyttö ollut nyt ihan ilmoitettuna lomalla 3 vko, nyt taas tökkii tuo hoito ja on jätetty aika usein menemättä, ei oo tädit ainakaan vielä mitään sanoneet tähän mutta saa nähdä miten jatkossa. Aion ottaa puheeksi tämän toki myös pk:ssa.

ap

Vierailija
20/25 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies kuskaa ja lapsi lojuu turhassa päivähoidossa. Hieno homma.

Täytäpä saman tien huostaanottohakemus. Pääset vielä helpommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme