Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 26-vuotias kahden lapsen äiti mielestäsi vielä nuori??

Vierailija
13.10.2010 |

Minusta ei.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäjien keski-ikä on kolmekymmentä Suomessa.

Vierailija
2/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä 27v ei ole enää nuori äiti vaikka olisi 5 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaana kuin taivaan lintu tossa vaiheessa

Vierailija
4/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus itse lukisit tämän nelikymppisenä niin nauraisit vastauksellesi itsekin:)

Vierailija
5/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ei tuossa iässä ollut muuta kuin biletystä.

Vierailija
6/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään, nuori äidiksi vai mitä? Eiköhän 26-vuotias ole nuori ihan lapsien lukumäärästä huolimatta.

Vierailija
7/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kohta kahden lapsen 27-vuotias äiti. rempseä ja menevä. mieli on kuin 20-vuotiaalla!

Vierailija
8/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ole nuori äidiksi eikä erityisen nuori muutenkaan, eihän siitä ole kuin 4 vuotta kolmeenkymppiin, jolloin onkin palstan mukaan jo mummoäiti. Nuori äidiksi on minusta alle 23- vuotiaat.

Vierailija
9/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin itseäni ihan normaali-ikäisenä lapsen tekoon. Biletys ei ole koskaan ollut elämäni tärkein asia. En tajua kuinka niin moni mainitsee sen? Mitä hauskaa on ryyppäämisessä ja yhden yön suhteissa?

En tajua.

t. nykyinen mummoäiti(34v)

Vierailija
10/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole valittavasti. 26-v. on nuori, mutta ei mikään teiniäiti enää. Nuori äiti, kuulostaa nätiltä, eikö vain? Pidän itseänikin vielä nuorena äitinä. t. äiti 31-v.

Vierailija
11/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liity asiaan onko lapsia vai ei.

Vierailija
12/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a3

Vierailija
13/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotias ja minulla on 2 lasta.Enkä mielestäni ole nuori,äitini on saanut minut 18vuotiaana.Täytin 25 kun esikoinen oli 1kk

Vierailija
14/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin itseäni ihan normaali-ikäisenä lapsen tekoon. Biletys ei ole koskaan ollut elämäni tärkein asia. En tajua kuinka niin moni mainitsee sen? Mitä hauskaa on ryyppäämisessä ja yhden yön suhteissa?

En tajua.

t. nykyinen mummoäiti(34v)

en nyt viitsinyt yksinään yksiössänikään vuoden ympäri istuskella.

terveisin ikätoverisi

p.s. käsittääkseni biletystä ei maininnut ennen sinua kuin yksi eli minä

Vierailija
15/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole valittavasti. 26-v. on nuori, mutta ei mikään teiniäiti enää. Nuori äiti, kuulostaa nätiltä, eikö vain? Pidän itseänikin vielä nuorena äitinä. t. äiti 31-v.

Eikä valittamista :D

Vierailija
16/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kutsutaan myös esim. lautapeli- iltoja, tupaantuliaisia, läksiäisiä jne mihin liittyy alkoholia, ei siihen oleellisesti kuulu yhden illan suhteet. Luultavasti tällaiset ystävien tapaamiset harvenevat todella paljon kun on lapsia ja ura ja aviomies, siksi on hyvä hoitaa ne pois alta nuorena ja vapaana eikä nelikymppisenä juosta kadotetun nuoruuden perässä. Vapaus on siinä se juttu, ja kaverit.

Vierailija
17/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 26-vuotias on aikuinen, olipa lapsia tai ei. Nuori on alle 18-vuotias.

Toki sanallla nuori on myös toisenlainen merkitys: esim 26 vuotias maija on nuorempi kuin 40 vuotias liisa..

On kuitenkin ikärasismia korostaa ilman syytä nuoruutta/vanhuutta!!

Vierailija
18/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääkin riippuu keltä kysyy, nelikymppiseltä vai 15- vuotiaalta, jälkimmäisen mielestä 26- vuotias on ikäloppu. Itse en kyllä mitenkään pidä 26- vuotiasta erityisen nuorena itsessään. Toki 26- vuotias lääketieteen professori on nuori lääketieteen professoriksi, mutta ei erityisen nuori ihmiseksi, vaikka ei keski- ikäinen tai vanhakaan, onpa vaan aikuinen.

Vierailija
19/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itsellä ei tuossa iässä ollut muuta kuin biletystä. "

Siis eikö sitten vaikka 20v ole enää nuori jos hän ei biletä?

Vierailija
20/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oonkin aina ollut ikäisiäni hieman kypsempi. En haluaisikaan mitään yhdenillanjuttuja kokea, mutta välillä kyllä vieläkin on kiva käydä syömässä hyvissä ravintoloissa,elokuvissa, pukeutua ja meikata nätisti, päästä tanssimaan yökerhoon! Mun omia juttuja on opiskelu ja tykkään kiinnittää huomiota omiin ja lapsen vaatteisiin.

Ei se että olen nuori ja tykkään tehdä omia juttuja, tee musta huonoa äitiä. Oon oikein elämäniloinen ja lämmin, rakastava äiti lapselleni.

Kohta saan varmaan jotain kuraa niskaan,eikö niin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan