Onko 26-vuotias kahden lapsen äiti mielestäsi vielä nuori??
Kommentit (33)
Jostain syystä 27v ei ole enää nuori äiti vaikka olisi 5 lasta.
vapaana kuin taivaan lintu tossa vaiheessa
Jos joskus itse lukisit tämän nelikymppisenä niin nauraisit vastauksellesi itsekin:)
itsellä ei tuossa iässä ollut muuta kuin biletystä.
Ylipäätään, nuori äidiksi vai mitä? Eiköhän 26-vuotias ole nuori ihan lapsien lukumäärästä huolimatta.
olen kohta kahden lapsen 27-vuotias äiti. rempseä ja menevä. mieli on kuin 20-vuotiaalla!
mielestä ole nuori äidiksi eikä erityisen nuori muutenkaan, eihän siitä ole kuin 4 vuotta kolmeenkymppiin, jolloin onkin palstan mukaan jo mummoäiti. Nuori äidiksi on minusta alle 23- vuotiaat.
pidin itseäni ihan normaali-ikäisenä lapsen tekoon. Biletys ei ole koskaan ollut elämäni tärkein asia. En tajua kuinka niin moni mainitsee sen? Mitä hauskaa on ryyppäämisessä ja yhden yön suhteissa?
En tajua.
t. nykyinen mummoäiti(34v)
eikä ole valittavasti. 26-v. on nuori, mutta ei mikään teiniäiti enää. Nuori äiti, kuulostaa nätiltä, eikö vain? Pidän itseänikin vielä nuorena äitinä. t. äiti 31-v.
Ei se liity asiaan onko lapsia vai ei.
Olen 26 vuotias ja minulla on 2 lasta.Enkä mielestäni ole nuori,äitini on saanut minut 18vuotiaana.Täytin 25 kun esikoinen oli 1kk
pidin itseäni ihan normaali-ikäisenä lapsen tekoon. Biletys ei ole koskaan ollut elämäni tärkein asia. En tajua kuinka niin moni mainitsee sen? Mitä hauskaa on ryyppäämisessä ja yhden yön suhteissa?
En tajua.t. nykyinen mummoäiti(34v)
en nyt viitsinyt yksinään yksiössänikään vuoden ympäri istuskella.
terveisin ikätoverisi
p.s. käsittääkseni biletystä ei maininnut ennen sinua kuin yksi eli minä
eikä ole valittavasti. 26-v. on nuori, mutta ei mikään teiniäiti enää. Nuori äiti, kuulostaa nätiltä, eikö vain? Pidän itseänikin vielä nuorena äitinä. t. äiti 31-v.
Eikä valittamista :D
varmaan kutsutaan myös esim. lautapeli- iltoja, tupaantuliaisia, läksiäisiä jne mihin liittyy alkoholia, ei siihen oleellisesti kuulu yhden illan suhteet. Luultavasti tällaiset ystävien tapaamiset harvenevat todella paljon kun on lapsia ja ura ja aviomies, siksi on hyvä hoitaa ne pois alta nuorena ja vapaana eikä nelikymppisenä juosta kadotetun nuoruuden perässä. Vapaus on siinä se juttu, ja kaverit.
kyllä 26-vuotias on aikuinen, olipa lapsia tai ei. Nuori on alle 18-vuotias.
Toki sanallla nuori on myös toisenlainen merkitys: esim 26 vuotias maija on nuorempi kuin 40 vuotias liisa..
On kuitenkin ikärasismia korostaa ilman syytä nuoruutta/vanhuutta!!
tääkin riippuu keltä kysyy, nelikymppiseltä vai 15- vuotiaalta, jälkimmäisen mielestä 26- vuotias on ikäloppu. Itse en kyllä mitenkään pidä 26- vuotiasta erityisen nuorena itsessään. Toki 26- vuotias lääketieteen professori on nuori lääketieteen professoriksi, mutta ei erityisen nuori ihmiseksi, vaikka ei keski- ikäinen tai vanhakaan, onpa vaan aikuinen.
"itsellä ei tuossa iässä ollut muuta kuin biletystä. "
Siis eikö sitten vaikka 20v ole enää nuori jos hän ei biletä?
mutta oonkin aina ollut ikäisiäni hieman kypsempi. En haluaisikaan mitään yhdenillanjuttuja kokea, mutta välillä kyllä vieläkin on kiva käydä syömässä hyvissä ravintoloissa,elokuvissa, pukeutua ja meikata nätisti, päästä tanssimaan yökerhoon! Mun omia juttuja on opiskelu ja tykkään kiinnittää huomiota omiin ja lapsen vaatteisiin.
Ei se että olen nuori ja tykkään tehdä omia juttuja, tee musta huonoa äitiä. Oon oikein elämäniloinen ja lämmin, rakastava äiti lapselleni.
Kohta saan varmaan jotain kuraa niskaan,eikö niin :D
Synnyttäjien keski-ikä on kolmekymmentä Suomessa.