Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oo tässä nyt sitten vihainen 2-veelle :D

Vierailija
13.10.2010 |

Poika tietää, että keittiön kaapissa on purkkaa. Ja tietää, ettei saisi kiivetä sitä hakemaan, varsinkaan ilman lupaa... (on meinaan kokeillut, ja kun olen huomannut, olen kieltänyt selkein sanoin)

no, äsken poika juoksi tänne olohuoneeseen vähän syyllisen näköisenä, tuli mun luo, antoi mulle yhden purkan kädestään, ja ennenkuin tajusin mikä se oli, poika oli jatkanut matkaansa isoveljensä luo, ja antoi hänelle yhden purkan, ja viimeisen laittoi sitten omaan suuhunsa ja katsoi sitten mua "vähän varovaisesti" :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuitenkin huomaavainen kun antoi muille myös! Eihän äiti (tietenkään!) voi olla vihainen jos lapsi on noin huomaavainen... ;)

Vierailija
2/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, jos lapsi on kiinnostunut niitä sieltä hakemaan :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan paketti vähän matalammalle, niin saa haettua toistekin ilman vaaraa tippumisesta tms. Tietysti luvan kanssa jatkossakin :)

Vierailija
4/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska poikani tuntien se olisi tyhjä alta aikayksikön... haluaa purkan, syö sitä ehkä minuutin ja on viemässä sitä roskiin kun haluaakin uuden ja/tai enemmän :D

ap

Vierailija
5/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan uutta "piilopaikkaa" etsimään =)

Vierailija
6/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö aikoinaan oli vähän samoissa puuhissa vajaa 3-vuotiaana. Keikkui keittiöjakkaralla ja koitti saada purkkia hyllystä. Mä yllätin itse teosta. Tyttö katsoi mua säikähtäneen näköisenä ja tokaisi: "Äiti, älä nää mua nyt!" XD

Vierailija
7/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yllätin hänet ja tyttö topakkana, kukaan muu kuin minä ja mummo ei tänne karkkikaapille saa mennä.

Ihan itse annettu lupa oli.

Vierailija
8/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö aikoinaan oli vähän samoissa puuhissa vajaa 3-vuotiaana. Keikkui keittiöjakkaralla ja koitti saada purkkia hyllystä. Mä yllätin itse teosta. Tyttö katsoi mua säikähtäneen näköisenä ja tokaisi: "Äiti, älä nää mua nyt!" XD

ihan paras... näitä aikoja odotellessa =D