Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan mennä rakaan pihakoivuni kanssa naimsiiin...voisko pappi

Vierailija
13.10.2010 |

tulla meidän pihalle, kun meidän vaikea päästä kirkkoon yhdessä...Ok?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?

Vierailija
2/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mun kottikärryn!

Vierailija
4/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla hyväksikäyttöä.

Vierailija
5/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin käy?? Itse en vastusta.

Vierailija
6/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän se selviää.

Vierailija
7/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnastat puun homoihin? Homot eivät ole sinusta ihmisiä? Mielenkiintoista.

Vierailija
8/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli heitto tähän vellovaan keskusteluun, kevennys, huumoria...kutsu miksi haluat. Naurattaa oikeesti nää villit mielipiteet puolesta ja vastaan. Mulle yksi lysti miten tekevät, ihan sama mulle. Älä oo niin tosikko!!! ap

Vierailija
9/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka halutaan naida kissat, koirat, lapset ja ruumiit. En ole kyllä kuullut että ketään muuta kiinnostaisi...

Vierailija
10/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli heitto tähän vellovaan keskusteluun, kevennys, huumoria...kutsu miksi haluat. Naurattaa oikeesti nää villit mielipiteet puolesta ja vastaan. Mulle yksi lysti miten tekevät, ihan sama mulle. Älä oo niin tosikko!!! ap

katos homot on niiiin vakava asia,ettei siitä sovi vitsailla!! toisin on uskovaiset..

Vierailija
11/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on täällä iso porukka uskiksia jotka halutaan naida kissat, koirat, lapset ja ruumiit. En ole kyllä kuullut että ketään muuta kiinnostaisi...

ihan mielenkiintoinen ajatus tosiaan haluta mennä naimisiin kottikärryjen ja koivujen, eläinten ym kanssa. Yleensä kyllä naimisiinmennessä pitää olla molempien osapuolten suostumus, en sitten tiedä miten tuo jonkin elottoman esineen tai eläimen kanssa toteutuisi.

Vierailija
12/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssahan mein se entinen mm-jousiampuja naimisiin,kun ensin erosi jousestaan ;).

En muista vihkikö pappi tämän pariskunnan...

Vierailija
13/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on täällä iso porukka uskiksia jotka halutaan naida kissat, koirat, lapset ja ruumiit. En ole kyllä kuullut että ketään muuta kiinnostaisi...

ihan mielenkiintoinen ajatus tosiaan haluta mennä naimisiin kottikärryjen ja koivujen, eläinten ym kanssa. Yleensä kyllä naimisiinmennessä pitää olla molempien osapuolten suostumus, en sitten tiedä miten tuo jonkin elottoman esineen tai eläimen kanssa toteutuisi.

onko tää tottakaan, että joku otti tämänkin avauksen noin tosissaan? ON näköjään TODELLA tulenarka aihe...

Vierailija
14/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää tottakaan, että joku otti tämänkin avauksen noin tosissaan? ON näköjään TODELLA tulenarka aihe...

sinunkin huumorisi telakalla, tuon kirjoittajahan laittoi otsikkoon hymiön joten taisi vain olla tätä puujalkahuumoria mitä itsekin olet harjoittanut.

Vierailija
15/15 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi sitten muutenkin kun saa sen vietyä sisälle ja sänkyyn nukkumaan viekkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän