Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te alunperinkään olette kuuluneet kirkkoon

Vierailija
13.10.2010 |

jos tuollainen Räsänen saa teidät eroamaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tää ole melko yleinen syy..

Vierailija
2/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole kysynyt, haluatko kuulua kirkkoon. Jäsenyys on automaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan oikeasti hyviä ihmisiä enemmän kuin kiihkoilijoita. Lisäksi mä piruuttanikin pysyn kirkossa, minua ei Räsäset häädä kirkosta.

Vierailija
4/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kirkkoon kuuluta siksi koska jaetaan sen aatteet ja uskomukset? Jos näihin ei usko niin sitten erotaan hyvissä tunnelmissa kunnioittaen jäljelle jäävien uskoa ja sanotaan, "kiitos, mutta nyt riittää, tämä ei ole mun juttuni" ja jatketaan elämää. Mistä tämä haukkuminen ja kirkon parjaaminen ja massaeroamiseen yllyttäminen oikein tulee? Jokainen kuitenkin itse tietää parhaiten erotako vai ei. Tai miksi eroamisesta täytyy tehdä niin suuri numero?

Vierailija
5/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mielestä on hyvä käydä koulua. Tai kuulua kirkkoon. Ei me kysytä lapsilta lupaa siihen, koska me ollaan vanhempia. Vanhempien tehtävä on antaa hengellinen kasvatus (jos sellaisen haluaa antaa). Aikuisena lapsi voi valita elääkö siinä vai hylkääkö sen. Yksinkertaista.

Vierailija
6/6 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkoon :(. Nyt jälkikäteen ajateltuna olisi ollut mulle kivempi/parempi olla kuulumatta. Samaa kohtaloa en siirrä omille lapsilleni, saavat sitten itse valita, kun tietävät mitä ITSE haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme