Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä työmatkoista! Mua kiinnostaa kovasti, että missä

Vierailija
13.10.2010 |

teidän miehet oikein on töissä, kun työmatkoihin mahtuu noin runsaasti juhlimista ja mahdollisuuksia pettämiseen ja alkoholin käyttöön?

Olen itse ollut työssä joka sisälsi runsaasti työmatkoja sekä kotimaassa että ulkomaille ja kyllä saatana oli yötä lukuunottamatta niin täyteen työtä tupattuja, että hyvä jos paskalla ehti käydä. Sama homma kaikilla sukupuolesta riippumatta.

Useista projekteista mulla on lisäks sellaiset kokemukset, että monet etenkin nuoret miehet tosiaan haluaa paahtaa komennustyömaalla mahdollisimman paljon ylityötä ja muuta ekstraa, koska ovat tulleet sinne nimenomaan töihin.

Tai sit nää mun kokemukset on taas pelkkiä poikkeuksia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nimenomaan isossa telealan pörssifirmassa työskennellessäni osallistunut jos jonkinlaisiin konferensseihin, joissa pääsisältönä on ollut yhdessä ryyppääminen.

Vierailija
22/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen ollut onnekas sen suhteen, millainen suhde kolleegoillani on alkoholiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nimenomaan isossa telealan pörssifirmassa työskennellessäni osallistunut jos jonkinlaisiin konferensseihin, joissa pääsisältönä on ollut yhdessä ryyppääminen.

ensimmäisenä on kännäämässä.

Vierailija
24/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtoryhmän tai maajohtajien kanssa mökille saunomaan ja juomaan jos juoda haluavat. Eivät ne siellä työntekijöiden seassa ryyppäämään ala.

Vierailija
25/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koulutukset" ja "konferenssit" ovat seurapiiritilaisuuksia, joissa asiasisältöä on vain nimeksi ja pääasiallisena tarkoituksena on tavata vanhoja tuttuja ja tutustua uusiin saman alan kollegoihin. Tällaisissa tilaisuuksissa voi romansseja hyvinkin syttyä, varsinkin kun niihin yleensä liittyy alkoholipitoisia illallisia ja illallisten jatkoja yökerhoissa.

Itse olen tutkija. Meillä työmatkat ovat yleensä kokousmatkoja, joissa kyllä on paljon asiaa päivällä, mutta myös verkostoituminen, ihmisten tapaaminen yms. on iso osa matkaa.

Eikä joku laitevalmistajan tarjoama illallinen ole aina ihan pelkkää herkkua, vaikka saisikin juoda viiniä niin paljon kuin uskaltaa ;)

Vierailija
26/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi ehkä vielä sanomatta, että kyllä noilla reissuilla varmaan tilaisuuksia pettämiseen ja sikailuun olisi, onneksi sattuu olemaan työkavereina aikuisia ihmisiä, jotka tietävät, että

a) kaikkea saatavilla olevaa ilmaista viinaa ei tarvitse eikä kannata juoda

b) kaikkia paikalla olevia naisia ei kannata yrittää pokata.

Seurustelu ja juominen kohtuudella ei suinkaan ole kiellettyä. Kaikille se ei ole ongelma.

:)

Vierailija
27/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi ehkä vielä sanomatta, että kyllä noilla reissuilla varmaan tilaisuuksia pettämiseen ja sikailuun olisi, onneksi sattuu olemaan työkavereina aikuisia ihmisiä, jotka tietävät, että

a) kaikkea saatavilla olevaa ilmaista viinaa ei tarvitse eikä kannata juoda

b) kaikkia paikalla olevia naisia ei kannata yrittää pokata.

Seurustelu ja juominen kohtuudella ei suinkaan ole kiellettyä. Kaikille se ei ole ongelma.

:)

etenkin ilmaiseksi tai toisten kustannuksella on kertakaikkiaan must.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi