Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä työmatkoista! Mua kiinnostaa kovasti, että missä

Vierailija
13.10.2010 |

teidän miehet oikein on töissä, kun työmatkoihin mahtuu noin runsaasti juhlimista ja mahdollisuuksia pettämiseen ja alkoholin käyttöön?

Olen itse ollut työssä joka sisälsi runsaasti työmatkoja sekä kotimaassa että ulkomaille ja kyllä saatana oli yötä lukuunottamatta niin täyteen työtä tupattuja, että hyvä jos paskalla ehti käydä. Sama homma kaikilla sukupuolesta riippumatta.

Useista projekteista mulla on lisäks sellaiset kokemukset, että monet etenkin nuoret miehet tosiaan haluaa paahtaa komennustyömaalla mahdollisimman paljon ylityötä ja muuta ekstraa, koska ovat tulleet sinne nimenomaan töihin.

Tai sit nää mun kokemukset on taas pelkkiä poikkeuksia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on aikaa.

Vierailija
2/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee 2-3 päivän työmatkoja ja kyllä ne päivät on aamusta iltaan ihan sitä työtä, palavereita, workshopeja jne. Sitten ehkä vikana iltana jää sen verran aikaa, että porukka jaksaa lähteä yhdessä illastamaan. Ja ajoissa jo nukkumaan, jotta jaksavat sitten taas aamulla palavereissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule kallispalkkaset johtajat lähde työmatkalla dokaamaan ja bailaamaan....

Mun mies tekee 2-3 päivän työmatkoja ja kyllä ne päivät on aamusta iltaan ihan sitä työtä, palavereita, workshopeja jne. Sitten ehkä vikana iltana jää sen verran aikaa, että porukka jaksaa lähteä yhdessä illastamaan. Ja ajoissa jo nukkumaan, jotta jaksavat sitten taas aamulla palavereissa.

Vierailija
4/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pomojen aika se vasta vähissä on! Ihan työmatkoillakin, kun pitää huolehtia omat, muiden ja ties kenen asiat.

t. the boss

Vierailija
5/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ehti palavereista syömään ja sieltä junaan ja hotellille, aina sama juttu. Jouduin erikseen tilaamaan esimerkiksi Muncheniin lomamatkan jotta näkisin nähtävyyksiä vaikka olin ollut siellä kymmenisen kertaa. Eri asia on tietysti jos asuu siellä maassa monta kuukautta.

Vierailija
6/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntipäällikkö. Työhän kuului kaikenmaailman kissanristiäisiä ja koulutuksia ja niiden varjolla matkustelua. Ei ollu työaikaa joten ei tullut ylitöitäkään. Kyllästyi hommaan parissa vuodessa ja vaihtoi alaa. Nyt ei ole matkustelua eikä turha ajan haaskausta.

Vierailija
7/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhtään ylimääräistä aikaa ei missään vaiheessa jää. ap

Vierailija
8/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kissanristiäisiä, ei tainnut miehesi tajuat hommistaan mitään.

Vierailija
9/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntipäällikkö. Työhän kuului kaikenmaailman kissanristiäisiä ja koulutuksia ja niiden varjolla matkustelua. Ei ollu työaikaa joten ei tullut ylitöitäkään. Kyllästyi hommaan parissa vuodessa ja vaihtoi alaa. Nyt ei ole matkustelua eikä turha ajan haaskausta.

No tuollainen firma on konkurssikypsä aika pian jos kalliisiin koulutuksiin mennään vain bailaamisen varjolla. Typerä firma tai tyhmä mies.

Vierailija
10/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikataulutettu täyteen palavereja, että löysemmillä konferenssimatkoilla, joilla päivät (n. 6-8 h) istutaan seminaareissa ja illat riekutaan kokkareilla ja kosteilla juhlaillallisilla. Ensimmäisen mallin työmatkoilla ei aikaa mihinkään ylimääräiseen jää, toisen mallin matkoilla voisi hyvinkin hyppiä sängystä toiseen, jos sellaista haluaisi.

Vierailija
11/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. kun mies on työmatkalla niin siellä tehdään töitä yötäpäivää ja välillä parin tunnin nukkumatauko.

Vierailija
12/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

konferenssimatkoilla voi olla löysempää. Varsinkin, jos vielä lintsaa esitysten kuuntelemisesta...

Minä olen ollut sekä työmatkoilla, joilla koko päivä on aikataulutettu täyteen palavereja, että löysemmillä konferenssimatkoilla, joilla päivät (n. 6-8 h) istutaan seminaareissa ja illat riekutaan kokkareilla ja kosteilla juhlaillallisilla. Ensimmäisen mallin työmatkoilla ei aikaa mihinkään ylimääräiseen jää, toisen mallin matkoilla voisi hyvinkin hyppiä sängystä toiseen, jos sellaista haluaisi.

Vierailija
13/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kissanristiäisiä, ei tainnut miehesi tajuat hommistaan mitään.

Et ole tainnut olla koskaan kun et tiedä eroa. Sisälukutaito on toinen hyvä taito. Kissanristiäisiä JA koulutuksia.

Vierailija
14/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa koulutuksista, kokousmatkoista ja konferensseista on aivan turhia. Asiat voisi hoitaa muutenkin. Kysypä vaikka asiaa sellaisilla jatkuvasti ravaavilta.

Vierailija
15/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikalla mies voi tänäpäivänä kieltäytyä töistä mustasukkasen ja usein vainoharhaisen vaimon takia.Suomessa on niin paljon työttömiä jotka ottais työpaikan reissuineen koska vaan ja sit jotkut on niin muiden yläpuolella et duunit tehdään vaimon mielenoikkujen mukaan.Mä antasin potkut tollasille kynnysmattomiehille.

Vierailija
16/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koulutukset" ja "konferenssit" ovat seurapiiritilaisuuksia, joissa asiasisältöä on vain nimeksi ja pääasiallisena tarkoituksena on tavata vanhoja tuttuja ja tutustua uusiin saman alan kollegoihin. Tällaisissa tilaisuuksissa voi romansseja hyvinkin syttyä, varsinkin kun niihin yleensä liittyy alkoholipitoisia illallisia ja illallisten jatkoja yökerhoissa.

Vierailija
17/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koulutukset" ja "konferenssit" ovat seurapiiritilaisuuksia, joissa asiasisältöä on vain nimeksi ja pääasiallisena tarkoituksena on tavata vanhoja tuttuja ja tutustua uusiin saman alan kollegoihin. Tällaisissa tilaisuuksissa voi romansseja hyvinkin syttyä, varsinkin kun niihin yleensä liittyy alkoholipitoisia illallisia ja illallisten jatkoja yökerhoissa.

Vierailija
18/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alan työmatkaajat ehtivät kaikenlaista työreissuillaan.

Vierailija
19/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammojen logikaan mukaan petä? Muahhahhaa

Vierailija
20/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos työyhteisön ilmapiiri on dokaamista ja "poikkinaintia" suosiva. Olen urani aikana matkustanut paljon sekä yksin että porukalla (porukalla useimmiten mm. Aasiaan tai Jenkkeihin ja pidemmäksi aikaa), enkä koskaan ole törmännyt tällaiseen.

Lennot ovat usein pitkiä ja niillä tai vaihdoilla on aikaa viettää aikaa kolleegoiden kanssa ja nauttia lasillinen, pari. Samoin viikon kestävillä reissuilla on illanviettoja yhteistyökumppanien kanssa tai pienemmällä porukalla.

Aika usein homma menee meillä käytännössä niin, että vaihtelevalla porukalla käydään lasillisilla ja syömässä, sitten jo jet laginkin takia tekee mieli mennä nukkumaan. Osa porukasta haluaa vielä mennä lataamaan päivän sähköpostit huoneeseen.

Meillä ei ilmapiiri siis ole missään vaiheessa sellainen, että ihmiset dokaisivat itsensä tolkuttomaan humalaan tai naiskentelisivat ympäriinsä. Moisesta saisi kyllä kuulla aika pian muukin firma, ja kaverin maine olisi mennyttä.

Samoin kävi kerran, kun olin itse ulkomailla duunissa ja toimistollemme saapui Suomen toimistolta porukka kouluttamaan. Kavereilla meni ilta pitkäksi ja olivat aika krapuloissa lavalla seuraavana päivänä. Seurauksena saivat hemmetinmoiset haukut esimiehiltä ja pitkän matkustuskiellon firman puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän