Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te vaimot jotka ette anna miehenne käydä työmatkoilla! - ov

Vierailija
13.10.2010 |

Miten asia käytännössä hoidetaan? Jos miehen pomo määrää miehen työmatkalle, mitä teette? Sanotte pomolle, että mies ei saa lähteä vai miten?

Pomo nyt kuitenkin edellyttää että työntekijä hoitaa hänelle kuuluvat työtehtävät, ja jos ei hoida, se voi olla irtisanomisen peruste.

Vai vaaditteko alunperinkin mieheltänne, että hän ei saa tehdä reissutöitä tai edes ottaa vastaan työtä, johon sellaisia mahdollisesti voi sisältyä?

Tuntuu meinaan aika rankalta määrätä toisen ihmisen työstäkin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne ei lähde naisia. Olen jopa kerran saanut erään nuoren ja kauniin naistyöntekijän puhuttua ulos kivasta projektista, ettei mieheni joudu kiusaukseen.

Vierailija
2/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukot ottaa sitten fudut, koska vaimo pelkää, että mies pökkii jotain toista. Yhyyy, yäääääh....

=DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne ei lähde naisia. Olen jopa kerran saanut erään nuoren ja kauniin naistyöntekijän puhuttua ulos kivasta projektista, ettei mieheni joudu kiusaukseen.

voi viddu... sun miehes taitaa olla yleinen naurunaihe työpaikallaan

kaikenlaisia ihmisiä sitä tätä planeettaa tallaakin!

Vierailija
4/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia tositilanteista kiitos!

Vierailija
7/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on joko perhe tai työpaikka. Mies vaihtoi sitten sellaisiin hommiin joissa ei ole työmatkoja.

Vierailija
8/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan aina ennen matkaa miehen pomon kanssa (oikein järkevä mies) ja sovitaan käytännöistä. Meidän miehen alkoholin käyttö tuppaa helposti lähtemään lapasista, joten ollaan pomon kanssa sovittu, ettei meidän mies osallistu illanviettoihin ollenkaan, vaan viettää sen ajan hotellihuoneessa kirjaa lukien tai telkkaria katsoen.

Vierailija
9/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan aina ennen matkaa miehen pomon kanssa (oikein järkevä mies) ja sovitaan käytännöistä. Meidän miehen alkoholin käyttö tuppaa helposti lähtemään lapasista, joten ollaan pomon kanssa sovittu, ettei meidän mies osallistu illanviettoihin ollenkaan, vaan viettää sen ajan hotellihuoneessa kirjaa lukien tai telkkaria katsoen.

Eihän tällaista voi olla olemassakaan.

Vierailija
10/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, työmatka on työmatka, miten joku voi estää puolisoaan tekemästä töitään? Jos luottamus puolisoon on tuolla tasolla, niin eipä ole suhde kovin vakaalla pohjalla. Huh huh.

Vierailija
11/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee niin usein kävelemään avioliitosta.

Vierailija
12/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aina riemuitse jatkuvista työmatkoista.

Mutta eihän toista voi kieltä lähtemästä.

Ja vaikka olen mustasukkainen, olen pakottanut itseni vuosien varrella oppimaan luottamusta mieheeni. Ja ajattelen myös näin, että paljon mies menettää jos minua pettää. Ja eihän työmatkalle nyt pettämään lähetä. En minä itse ainakaan.

Vierailija
13/13 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei siihen pettämiseen työmatkaa tarvita. Jos mies on pettääkseen niin se tekee sen vaikka työpaikan vessassa, tai kun on "kioskilla ostamassa tupakkia" tai "käväisemässä poikien kanssa kaljalla". Tai vaikka siinä pienessä ajassa missä vaimo on käymässä äidillään/siskollaa/tms ja mies "jää kotiin siivoamaan/hoitamaan laskuja koneella/tms"

Minusta tuollainen mustasukkasuus oikein ajaa ja usuttaa pettämään. Miksi olla pettämättä kun siitä epäillään kuitenkin jo joka välissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme