Jos olisit niin rikas, ettei sinun, eikä miehesi tarivisi käydä töissä
eikä tehdä mitään rutiinihommia kotona, kuten ruuanlaittoa, siivousta, pihatöitä, niin miten ja sinä ja miehesi kuluttaisitte aikanne? Olisko teillä yhteistä tekemistä, vai tulisiko ero?
Kommentit (7)
aikaa selvittää ongelmat ettei tulisi ero!
Eli myös matkusteltaisiin, treenattaisiin jne
työajat kuitenkin lyhenisi ja ala vaihtuisi luultavasti miehellä. kokkauksesta ja siivouksesta, pihatöistä en luopuisi. tykkään tehdä niitä itse. tietenkin siitäkin tulisi mielekkäämpää rahan takia, kun ei jokaista hankintaa tarvisi suhteuttaa muihin elämisen kuluihin.
elämä jatkaisi aikalailla samoja ratoja kuin nyt. mies törsäisi sen verran, että hankkisi uuden auton. lainat maksettaisiin saman tien pois, kun rahat olisi tilillä.
ja samoin siivouksesta, mutta en ruuanlaitosta :) Tykkään kokkailla, etenkin jos on aikaa, ja sitähän olisi jos ei tarvitsisi käydä töissä.
JOs emme työskentelisi, niin aikaa menisi molemmilla lintu- ja luontoretkeilyyn, lukemiseen, leffoihin, käytäisiin uimassa ja kävelyllä yhdessä.
Sen lisäksi miehellä menisi aikaa harrastusyhdistyksen toimintaan ym. ja liikuntaan (siis sellaiseen jota ei tekisi kanssani) ja minulla esim. vaatteiden tekemiseen ja suunnitteluun, valokuvaamiseen, maalaamiseen ja liikuntaan (siis sellaiseen jota en tekisi miehen kanssa).
Eli raha ei toisi eroa.
Eli myös matkusteltaisiin, treenattaisiin jne
on mahdollisesti edessä n.10v päästä.
Lapseni kävisi koulussa (on nyt ala-asteella) ja minä jättäisin omat nykyiset opintoni kesken ja alkaisin opiskelemaan vain niitä aineita, mitkä minua kiinnostaa. Eli sen ajan, kun lapseni on koulussa minä kävisin esim avoimessa yliopistossa. Opiskelisin ainakin eri kieliä, ja yhteiskunnallisia aineita.
Koulujen jälkeen harrastaisimme vaikka mitä, kävisimme uimassa, jumpissa, kuvataidekerhoissa jne, ja tietenkin viettäisimme aikaa vain kotona..
Lomilla matkustelisimme huomattavasti enemmän kuin mihin nyt on rahaa..
Ehkä poikkesi ap-aiheesta, mutta aloin miettimään elämää, jos esim olisi voittanut sen 7,2 miljoonaa, mitä tekisimme, millaista elämää viettäisimme..
En usko, että kotiin hankkisin yhtään enemmän esim leluja tms, vaan enemmän juuri harrastelisimme ja käyttäisimme palveluihin sitä rahaa.
vaikka oiskin rahaa. Me on katsos hankittu itsellemme sellainen elämä, josta me tykätään.