Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka kiinteytyä?

Vierailija
13.10.2010 |

Olen 157cm ja 47kg eli painonpudotustarvetta ei ole, mutta mutta.. Vatsan alueella on löysää ja varsinkin nuo jenkkakahvat häiritsevät. Kuinka siis kiinteytyä laihtumatta? :)

Nuo jenkkakahvathan ei lähde, kuin rasvaprosentin pienentämisellä, mutta katoaako rintanikin sitten?imetettyäni kaksi lasta, ei rinnoistani ole jäljellä kuin a-pieni b.. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan se, että näivetätä itsesi luurangoksi, vana se, että hankit sinne nahkasi alle lihasta! Luut kolisee, läski löllyy ja lihas on se, mikä antaa kauniin kiinteän muodon kroppaan.

Vierailija
2/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja VelaShape-hoidot auttoivat mulla.

Olen hoikka, mutta vyötäröltä lähetnyt 7 cm!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kuntosaliharjoittelu

Vierailija
4/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan näivetä itseäni!En ole eläessäni laihduttanut, olen "luonnostani laiha". Mutta nyt elämäntapani on huonontunut, herkuttelen liikaa jne.. :( Vatsani on löysä jne..

Miten saan lihasta nahkani alle?Terveellisesti syön mutta siihen päälle herkuttelen. :D

Onko esim. crosstrainer oikeasti tehokas liikuntamuoto?Mulla kun ei ole päivittäin aikaa edes lenkille. :/

Vierailija
5/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli perusliikkeitä kuten vatsa, selkä, jalat ja kädet. Tee kunnolla useita toistoja, niin kiinteytyminen on mahdollista. Eli sun pitää polttaa rasvat miniksi, tilalle lihasta, ja näyttää hyvältä.

Vierailija
6/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minulla tuonut tuloksia kuukaudessa tai parissa. Käyn kolme kertaa viikossa.

Vierailija
7/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja VelaShape-hoidot auttoivat mulla.

Olen hoikka, mutta vyötäröltä lähetnyt 7 cm!

En ole ikinä kuullutkaan!

ap

Vierailija
8/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon myös hoikka, mutta kovasti kiinteytyksen tarpeessa!

tarviiko ensin lihota ja sitä rasvaa sitten kiinteyttää vai mitenkä?

Vierailija
9/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eis itä rasvaa mitenkään kiinteytetä!! Menet salille nostamaan puntteja ja saat sitä kautta lihaksia; olet kiinteä.

Vierailija
10/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eis itä rasvaa mitenkään kiinteytetä!! Menet salille nostamaan puntteja ja saat sitä kautta lihaksia; olet kiinteä.

ahhah!ootpas sä pirteenä!:D

Vierailija
11/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku crosstraineri kyllä polttaa kaloreita, mutta ainoa tie selaiseen lihaksikkaan kiinteään lookkiin on tehdä lihaskuntoliikkeitä kunnon painoilla. Siis niin, että sarjoina menee 2-3 kertaa 8-12 toistoa peräkkäin ja tosiaan viimeiset on rajalla meneekö ollenkaan.

Sama niin käsiä kuin jotain keskivartaloa treenatessa.

Vierailija
12/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se todellakin toimii. Kiinteyttää keskivartaloa kun (syvät) vatsalihakset ja kylkien lihakset vahvistuvat. Lisäksi näytät hoikemmalta, kun ryhti paranee.

Anna lajille kuitenkin aikaa - oma ohjaajani sanoo, että yleensä 10 kerran jälkeen alkaa päästä lajiin sisälle.

Vierailija
13/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kiinteän vartalon, niin tee useita toistoja pienillä painoilla. Jos haluut lihaksia, tee isoilla painoilla, vähemmän toistoja.

Itse kannatan myös pilatesta! Kannattaa käydä edes muutamalla ohjatulla tunnilla (oppii oikean hengitystekniikan ym) ja sitten vaikka kotona tehä niitä liikkeitä. Myös ihan pers vatsalihastreenit auttaa. Muistaa vaan ne syvät ja sivut jne.

Vierailija
14/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kiinteän vartalon, niin tee useita toistoja pienillä painoilla. Jos haluut lihaksia, tee isoilla painoilla, vähemmän toistoja.

Itse kannatan myös pilatesta! Kannattaa käydä edes muutamalla ohjatulla tunnilla (oppii oikean hengitystekniikan ym) ja sitten vaikka kotona tehä niitä liikkeitä. Myös ihan pers vatsalihastreenit auttaa. Muistaa vaan ne syvät ja sivut jne.

Mistä ihmeestä te keksitte näitä vastauksia?? Kunnon treeniä painoilla niin että tuntuukin jossain ja kropasta tulee kivan kurvikas ja mukavasti lihasta.

Vierailija
15/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te keksitte näitä vastauksia?? Kunnon treeniä painoilla niin että tuntuukin jossain ja kropasta tulee kivan kurvikas ja mukavasti lihasta.

Esim. itse en tykkää että lihakset näkyy, mutta haluan kuitenkin olla kiinteä. Ei silti piä tehä millään olemattomilla painoilla, mutta kevyemmillä, kun jos haluu lihakset näkyviin.

Vierailija
16/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee "lihakset näkyviin", tyyliin Jutta Gustavsberg. Ei sitä ihan parilla punttitreenillä viikossa tapahdu, ja varsinkaan ilman oikeaa ruokavaliota. Kunnon painot vain kehiin, ihan turhaa kitkutella jollain 2 kg:n punteilla.

Kokeile vaikka kahvakuulaa. Siinä tulee aerobista kuntoa, palaa kaloreita ja lihakset kehittyy -> kiinteytyy. Lihas kuluttaa polttaa enemmän kaloreita kuin läski, siksi on tärkeää kiinteytystä halutessa lisätä lihasmassaa. Muista myös tarkistaa ruokavalio, turhat hiilarit pois.

Vierailija
17/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee "lihakset näkyviin", tyyliin Jutta Gustavsberg. Ei sitä ihan parilla punttitreenillä viikossa tapahdu, ja varsinkaan ilman oikeaa ruokavaliota. Kunnon painot vain kehiin, ihan turhaa kitkutella jollain 2 kg:n punteilla.

Kokeile vaikka kahvakuulaa. Siinä tulee aerobista kuntoa, palaa kaloreita ja lihakset kehittyy -> kiinteytyy. Lihas kuluttaa polttaa enemmän kaloreita kuin läski, siksi on tärkeää kiinteytystä halutessa lisätä lihasmassaa. Muista myös tarkistaa ruokavalio, turhat hiilarit pois.

Vierailija
18/18 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset