Oleen 166cm pitkä,painan 85kg.Vaatekokona 42/44
Osaatteko arvioida montako kg pitäisi laihduttaa jotta mahtuisi 38 kokoisiin?
Kommentit (10)
Muistelen, että kun painoin 68-72 kg, olin kokoa 38-40. Silloin olin tyytyväinen, söin mitä halusin ja liikuin jonkin verran. Nyt liikunta jäänyt :(.
Mulla kerääntyy kilot vyötärölle, sekin vaikuttaa kokoon. Reisistä housut ovat aina liian löysät.
Itse olen 164 cm ja painan 61 kg. Imetän vielä, että pari kiloa lähtenee. Mahdun silti 36 kokoon vaatteisiin pääasiassa.
mun mitat 163/74 kg, vaatteet 42/44, tavoittelen 65 kg näin aluksi.... vartaloltani oon päärynä eli yläosasta mahtuu pienemmätkin koot mutta lantio on niiiiin leveeeee....
ja käytän pääasiassa M-ja 38/40 -kokoa. Painan nyt 64-65 kg, mutta vaikka olen painanut vähemmänkin (vielä muutama vuosi sitten...) niin käytin samaa kokoa.
Mulla on tavoitepainona 61 kg. Treenaan paljon, eli mulla on paljon lihasta :)
Pituutta 165cm. Nyt painoa 80 kiloa ja menee koko 42 heittämällä. 75 kiloisena meni koko 40.
Kokoon 38 olen mahtunut siinä 65 kiloisena.
Ei ole ihan niin, että yksi vaatekoko olisi 6-7 kiloa.
minulla pituutta 164 cm, ja painossa 65-68 voin hyvin ja käytän kokoa 38-40. Kun painoin 60 kg sain aika lailla huomautteluja laihuudestani, ja aiheesta. Kierto meni myös sekaisin ja palelin kaikki illat. Liikun runsaasti ja teen myös lihaskuntoa, 60 kg painossa en tuota jaksanut.
60 kg ja alle voi olla hyvä paino laihalle läskille tai hoikan ruumiinrakenteen omaavalle. mulle tuo paino ei kyllä sopinut.
Vaatekoossa käytössä 36/S. En ole omasta mielestäni mitenkään ylilaiha, liikun tosi paljon ja olen lihaksikas.
Itse olen 162 cm ja 72 kg, ja vaatekoko yläosassa 42 (E-kupin rinnat) ja alaosassa 40.
itse olen 172cm ja 56kg!!
ehkä olen laiha, en mielestäni "ylilaiha".
eläissäni en ole laihduttanut ja syön kaikkea....se kai lienee oleellisinta. olen tyytyväinen nyt! olen ollut ennen ensimmäistä lastani 50kg. se oli liian laiha, enkä siihen halua. mutta kyllä olen mielessäni tyytyväinen tähän kilomäärään useamman lapsen äitinä.
tsemppaan kyllä täysillä niitä jotka laihduttavat!
166 cm pitkä, painan 120 kg.