Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muotiasioissa ihan pihalla, joten kertokaa mitä laitan ristiäisiin päälle?

Vierailija
12.10.2010 |

Liikakiloja löytyy sekä isot tissit ja olen autuaan pihalla siitä millaista vaatetta pitäisi laittaa päälle. Kyse on siis oman tyttäreni ristiäisistä. Olen pyöreähkö, isorintainen ja suht kapeaharteinen. 162cm/72kg/F80-G80.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä niitä F-G -tasoisia varustuksia ei kannata anteliaasti esitellä. Miten ois vaikka joku pitkähkö neuletakki napakan topin ja hameen/housujen kanssa.

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=51412&produc…

Vierailija
2/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdinkin, että laittaisin kenties jonkin neuletakin vaikka mekon kanssa. Pohdin myös, että jos voisin etsiä kivan tunika-tyyppisen paidan. Ei kuitenkaan mitään telttaa eikä ihan ihonmyötäistäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan laita mitään pastellin sävyistä. olen monta kertaa ihmetellyt minne ihmisten tyylitaju katoaa juhlissa, varsinkin ristiäisissä. turvotus ei ehkä ole laskenut ja ollaan vielä aika huonossa kunnossa, mutta miksi pitää vetää päälleen joku kammottava pastellinsävyinen kukkamekko, ja siihen lisäksi vielä omituinen hartiahuivi, joka ei sovi väritykseltään mihinkään. vältä erityisesti sairaalan vihreää ja liilaa.

Vierailija
4/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kastetaan Kristuksen kirkon jäseneksi. Vaatteet on sivuseikka. Älä turhaan murehdi pukeutumisestasi. Kaikki käy, kunhan ei ole aivan liian paljastavaa.

Vierailija
5/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, itsekin inhoan pastellin sävyjä, joten niitä kukaan ei tule näkemään :)

Pukeudun yleensä tosi tummiin vaatteisiin, mustaa löytyy kaapista eniten. Täytyy kyllä etsiä joku kivan värinen pusero/mekko jostain. Pidän oranssista väristä.

Vierailija
6/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vielä huomioon se, että jos kyseessä on oman lapsesi (vauvan?) ristiäiset, niin laita sellaiset vaatteet, joissa imettäminen onnistuu, ja jotka kestävät vesipesun.

Vierailija
7/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vielä huomioon se, että jos kyseessä on oman lapsesi (vauvan?) ristiäiset, niin laita sellaiset vaatteet, joissa imettäminen onnistuu, ja jotka kestävät vesipesun.

Ainoa ongelma on, ettei tältä paikkakunnalta löydy imetysvaatteita ja netistä en ainakaan vielä ole löytänyt mieluista.

Vierailija
8/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä