Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvajaerojauusisuhdejaväsymys...ei jaksa enää!

Vierailija
12.10.2010 |

pakko nyt alkaa purkaa johonkin, ei pysty pitää sisällään tätä kaikkea.

seurustelin tuossa melkein pari vuotta sitten, suhde veteli viimeisiään ja oltiin jo eron partaalla. huomasin olevani raskaana, mikä sillä seksin määrällä ja ehkäisyn hoitamisella oli ihme. yritettiin vielä mutta ei enää löytynyt sitä tunnetta. päätimme kuitenkin ihan hyvässä hengessä että lapsella tulee aina olemaan äiti sekä isä, vaikkakin kaksi kotia.

minä sitten otin ja rakastuin, kuulemma olen arvoton lumppu ja huora ja lehmä ja ties mitä kun raskaana ollessani aloin seurustella..aivan sama..

(ja tarkennuksena, lapsen isä ei ole missään vaiheessa kritisoinut, vaan omat vanhemmat ja "ystävät"..)

nyt kuitenkin tilanne se että uuden miehen kanssa vakava luottamuspula, jättää kertomatta kaikenlaisia asioita..mulla paukkuu luottotiedot viimeisillään kun toinen ei hoida mitään asioita kuten lupaa. menetti tolloilujensa takia asuntonsa kun jätti vuokrat maksamatta ja nyt majailee mun luona, yritti vielä ensin runoilla että talossa on käynyt vesivahinko ja siksi siellä ei voi asua hetkeen.

tyyppi on sairaan mustasukkainen lapsen isästä, ei sietäisi ollenkaan että ollaan väleissä. tähän asiaan olen kyllä vetänyt tiukan linjan ja kertonut että lapsen etu menee kaiken muun edelle. poikanen kuitenkin on isällään arkisin miten isä ehtii ottaa ja välillä käy mun luona laittamassa nukkumaan jos on paljon pitkiä päiviä. viikonloppuisin aina toinen yö isällä, joskus jopa kaksi yötä.

viime aikoina on myös alkanut viikonloppuisin tulla humalassa mun luo kun lapsi on kotona, itse en ota edes iltakaljaa kun "vapaa-iltoina"..

mistä löytää se tahdonvoima puhaltaa peli poikki, kun tunne on vahva mutta toisaalta tiedän kyllä ettei tulevaisuus näytä kovin auvoiselta ilman minkäänlaista luottoa..

tuskinpa tästä kirjoituksesta mitään kovin fiksua tolkkua saa, luultavasti täältäkin nyt löytyy taas ne "syyttävät sormet" ja kielioppipoliisit..mutta asiat vaan selkiytyy omassa päässä kovin paljon jos niitä edes vähän kirjoittaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että se on oikea ratkaisu. Tee se samoin tein.

Vierailija
2/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet sen pienen äiti, joka sulle on annettu.

VAlehteleva, mustasukkainen, raha-asiansa sörssivä kännikala tuskin on se mies, jonka haluat lapsen elämään tuoda.

KAikkea voi ihmiselle sattua, mutta nyt nyt vastuu on sulla, että korjaat mitä korjattavissa on. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammotusta ei kannata katsella päivääkään kauempaa.

Vierailija
4/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuhoaa sinut. Löydät paremman, siitä olen varma. Pysy vahvana, pystyt siihen!

Vierailija
5/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

majailemaan, kuulostaa ihan sellaiselta ikiteiniltä tuo´mies´!

Heitähän äkkiä se pihalle ennen kun saa aikaan vielä pahempaa jälkeä pienessä perheessänne.

Ei tuo lapsellakaan varman turvallinen olo kotona ole jos tunnelma heittelee tollasen miehen toilailujen mukaan.

Aika vastuutonta, melkein tulee oma exä mieleen, tosin sekään ei ollut ihan tuollainen. Aika kamala tilanne, jaxuja sinne!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän