Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin kovasti kaksoset!!!!!

Vierailija
12.10.2010 |

Olen raskaana mutta eka ultra ei ole ollut vielä.

Haluaisin niin kovasti kaksoset. En tiedä monta alkiota kohdussani kasvaa mutta mitä luultavimmin vain yksi kuten edellisilläkin kerroilla. En ole käyttänyt lääkkeitä tai hormoni/hedelmöityshoitoja.

Tämä on vika raskauteni ja koko ajan toivon, että voi kumpa olisi kaksoset!!!

Te joilla on kaksoset tai odotatte niitä, kertokaa jotain negatiivista kaksosista niin lopetan tämän tyhmän haaveilun ja iloitsen, kun ultrapäivä koittaa ja näen yhden alkion?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten äiti

Vierailija
22/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kaksoset, jotka olivat terveitä ja hyvinvoivia syntyessään, mutta työ tosiaan monikertainen. Perheessämme oli jo ennestään lapsia. Mielestäni kyllä tappelevat vähemmän, kuin vanhemmat sisarensa, mutta ensimäiset kaksi vuotta olivat hyvin tyntäyteisiä. Ja manittakoon myös, etten todellakaan ikimaailmassa vaihtaisi tuota aikaa, enkä lapsia pois, mutta vain kaksosten äiti voi tietää tunteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli elämäni karmein vuosi! Vieläkin kauhulla muistelen ja ihmettelen, miten selvisin hengissä. Kaksin verroin vaikeutta ja ongelmia. Vauvat vain huusi 24/7 koko ekan vuoden (ja ylikin). Kaikki allergiat ym. tutkittiin, eikä mitään vikaa löytynyt. 10kk iässä alkoivat jo tappelemaan - toinen puri tai löi heti kun toinen vähän hipaisikin. Itse olin ihan raato. Pahimmillaan toisen kanssa valvoin neljään aamulla ja toinen heräsi kuudelta uuteen päivään. Siinä itki niin vauvat kuin vanhemmat ja vielä mummokin. Kaikki fyysisesti (selkä) ja psyykkisesti ihan lopussa. Että sori, jos huudan, mutta EI OLE KIVAA!

Nyt nuo ovat kohta 4v, nyt vasta hiljalleen kaksinkertaiset uniongelmat alkavat helpottaa, mutta helppoa ei ole vieläkään. Yksi vauvakin on lisää ja voi että miten tajuttoman helppoa ja ihanaa on yhden kanssa! Tästä yhdestä pienestä ehtii jopa nauttia! Kaksoset ja nauttiminen ei mahdu edes samaan lauseeseen.

Vierailija
24/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi lapsi, mutta toinen yrityksessä. Toinen raskaus tulee tod. näköisesti olemaan viimeinen, koska emme ole varmoja, riittääkö henkinen kantti mahd. hoitoihin. Ensimmäinen lapsi saatiin hoidoilla ja tällä hetkellä käymme taas hoidoissa.

Joskus "haaveilen" kaksoisraskaudesta, että saisimme lapsimäärän, mikä oli joskus ajatuksissa. Onneksi tulee luettua näitä tarinoita ja pidettyä mielessä se, että kaksosten kanssa on niin paljon raskaampaa, kun osaa ajatellakkaan. Ja ne riskit ei ole mitään pikkujuttuja!

Vierailija
25/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen nyt raskaana, ihan alkuvaiheessa ja PELKÄÄN KUOLLAKSENI, että kaksoset olisi tulossa. Oireet on ihan erilaiset kuin esikoisesta, pahoinvointi alkoi kiinnittymistä seuranneena päivänä ja muutenkin oireet olivat jo ennen testiä tosi paljon voimakkaammat kuin esikoisesta. Testin viivat olivat myös tulipunaiset siinä vaiheessa kuin esikoisesta näytti vasta haaleaa viivaa.

Vierailija
26/27 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen nyt raskaana, ihan alkuvaiheessa ja PELKÄÄN KUOLLAKSENI, että kaksoset olisi tulossa. Oireet on ihan erilaiset kuin esikoisesta, pahoinvointi alkoi kiinnittymistä seuranneena päivänä ja muutenkin oireet olivat jo ennen testiä tosi paljon voimakkaammat kuin esikoisesta. Testin viivat olivat myös tulipunaiset siinä vaiheessa kuin esikoisesta näytti vasta haaleaa viivaa.

Tule kertomaan sitten oliko yksi vai kaksi :D

Vierailija
27/27 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule sitten kertomaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi