Jos mies (ei oma) kehuu takapuoltasi, miten reagoit?
Toteatko vain, että kiitos, vai lyötkö laukulla päähän ;)
Kommentit (14)
sillä mulla on huomattavan iso perse eikä edes kauniin muotoinen (johtuen ruumiinrakenteestani.. ja joo, muutamasta ylikilosta siihen lisäksi) joten siksi peppu"kehut" eivät tunnu mukavilta.
ja jos kommentti on asialliseen sävyyn sanottu, kiitän ja mahdollisesti hymyn kanssa. Jos taas on baarissa sönkkäystä "sulla on muuten tosi hyvä perse", mulkaisen tai sivuutan kommentin vaan huomiota.
Miksi ihmeessä laukulla löisin tuollaisen takia jos ei asiattomasti kuitenkaan käsiksi käy?
Jos joku tuntematon setä kännissä kehuu niin ei imartele. Lähinnä mies säälittää.
En kommentoi muitten ulkonäköä, siis vieraiden.
Kaverit ei varmaan ymmärtäisi jos alkaisin siipoille kehuja latelemaan?
Lyöminen ei ole minun juttu. Enkä ala kiittelemään jos joku tuntematon kehuu ulkomuotoa. Kerran lenkillä yksi työmies jäi katselemaan kun juoksin kohti ja ohittaessani moikkasi. Kommentin heittäminen olisi ollut tylyä. En tajua sellasta.
ja jos kommentti on asialliseen sävyyn sanottu, kiitän ja mahdollisesti hymyn kanssa. Jos taas on baarissa sönkkäystä "sulla on muuten tosi hyvä perse", mulkaisen tai sivuutan kommentin vaan huomiota.
Miksi ihmeessä laukulla löisin tuollaisen takia jos ei asiattomasti kuitenkaan käsiksi käy?
työkaveri kehui, mutta pistin vitsiksi takaisin. Onhan se nyt vähän hassua ja koominen tilanne, että lapseton nuori mies kehuu kahden (pienen) lapsen äidin takapuolta :D
Ja ei, ei ole vaikuttanut väleihin mitenkään. Siinähän kehuu.
mutta en missään nimessä suutukaan, miksi suuttuisin? Tiedän itsekin, että peppuni on hyvännäköinen.
Usein työkaverini heittävät tuollaista läppää, mutta ovat myös mieheni työkavereita....
kerran oltiin yhden miehen kanssa koko päivä tehty töitä, ilman suurempaa jutustelua, kunnes iltapäivällä tyyppi totesi, että sulla on muuten hyvä perse. Tuli mieleen, et sitäkö se on koko päivän tuijottanu, en sit kommentoinu mitään, mut en sit kyllä lyönytkään
olen kuullut niitä kehuja vaikka ja kuinka joten en taida reagoida enää mitenkään
Hämmentyisin, jos oikein tosi uskottavasti sen sanoisi, ei mitään humalaista örinää. En ymmärtäisi motiivia, miksi niin sanoisi. En pidä takamustani kovin kummoisena.
Ei ole sellaista ihmettä tapahtunut 15 vuoteen niin en tiedä, että miten reagoisin.