1,5 vuotiaan jalan koko
Tuon toisen ketjun innoittamana kysyn tata, ja olen melko varma etta meidan tytto vetaa "pohjat" - ikaa siis 18 kk ja jalan koko 19-20. Muutenkin pikkuinen tytto (78 cm ja 9,5 kg) mutta tuo jalka on ilmeisesti ihan alyttoman pieni...
Kommentit (15)
naapurin pojalla on 22. Kaverin pojalla, joka on nyt 1v3kk, on 23.
puolitoistavuotiaana painoi just 10kg ja pituutta taisi olla 81cm. Jalka oli minusta suhteettoman iso muuhun kroppaan nähden.
1,5-vuotiaana, nyt 2,5-vuotiaana 23, sekin vähän reilu.
oli kesällä kengät numeroa 20 ja nyt talvikengät kokoa 20-21. Riippuu tietenkin valmistajasta myös, mutta numeroa 22 olevat kengät olivat aivan liian isot.
1v7kk neuvolassa pituus 81cm ja 9,9kg.
Mulla siis suht isojalkainen lapsi:) isällä jalka 45 minulla 41 :)
Oltiin eilen ostamassa talvikamppeita, myyjä naureskeli tumppuja sovittaessa että, onpa pojalla Suuuuri käsi !
Mulla siis suht isojalkainen lapsi:) isällä jalka 45 minulla 41 :) Oltiin eilen ostamassa talvikamppeita, myyjä naureskeli tumppuja sovittaessa että, onpa pojalla Suuuuri käsi !
Meilla on siis myos niin, etta minulla jalan koko on 35 ja lapsen isalla muistaakseni 41, eli molemmat olemme suht pienijalkaisia. Meilla on siis viela niin, etta tuossa koossa 20 on sellainen 1,5 cm "kasvunvaraa" edessa, kaytamme kuitenkin lahinna niita, koska koko 19 alkaa jo tehda tiukkaa..
AP
ensimmäiset kengät oli 10 kk:n ikäisenä kokoa 26! Ihan kenkäkaupan myyjän kanssa pohjallisella mitattiin... 1½ vuotiaana 27 lenkkarit ostettiin. Nyt 6v (viikon päästä tulee 6v täyteen) ostettiin talvikengät kokoa 38. ;)
Mulla kengän numero 42 ja isällään 45.
tytöllä (nyt 6v) tasaantunut kahden viime vuoden aikana jalan kasvu paljon ja kenkä on nyt enää 32. Itsellä oli ekalla 37.
syyskengät on kokoa 21 (ei kasvunvaraa enää) ja 22 (kasvunvaraa löytyy se sentin verran)
Talveksi ostin kengät kokoa 23, jos sit menis se villasukkakin sekaan ja jäis silti vähän varaa kasvaa... Vaikka näyttää ne aika hillittömän isoilta noin päällisin puolin o_O Ei siellä pohjallisessa sit kuitenkaan paria senttiä enempää tilaa ole...
Tyttö itse pieni ja laiha, jalka suhteessa pitkä ja hyvin kapea.
Kengän koko 21. Muut mitat on 81 cm ja 10,3 kg.
pituutta 80 cm ja painoa 11 kg, kengännumero 23.
kengät kans nyt 19-20, kuukausi sitten pituutta 76cm ja painoa 9,2kg, mulla mono 36-37 isällä 44, saas nähdä kuinka isoksi jalka kasvaa...
tytöllä kengänkoko on 20, pituutta 80 cm ja painoa 9,4 kg. Ei sun lapsesi kengänkoko mikään tavattoman pieni oo, ap.
tytöllä kengänkoko on 20, pituutta 80 cm ja painoa 9,4 kg. Ei sun lapsesi kengänkoko mikään tavattoman pieni oo, ap.
Olen nimittain katsellut lahinna meidan tyton rotevaa tyttoserkkua, joka on tarkalleen samanikainen mutta jonka kenka on jo 24, ja ajatellut etta onkohan meidan tytolla jotain vialla. Lisaksi tyton vanhemmilla sisaruksilla on ollut pari kokoa isompi jalka samassa iassa, molemmat vanhemmat ovat siis samat. Eli hyva vaan jos muillakin on tuonkokoinen jalka tassa iassa.
jalan pituus oli kuukausi sitten 15,5cm eli kengän koko 25 nyt.