Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et haluaisi lakimuutosta joka velvoittaisi

Vierailija
12.10.2010 |

terveydenhoitajan tms. ilmoittamaan jos teinisi on raskaana ja hakemassa aborttia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuille vai?

Vierailija
2/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai anna th:llekaan lupaa ilmoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aborttiasia on niin kuuma?

Teineillä on itsemääräämisoikeus muissakin asioissa, ei pelkästään abortissa.

Teini voi vaikka salata syövän vanhemmiltaan jos haluaa tms.

Vierailija
4/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuille vai?

Vierailija
5/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinätapauksessa pojankin vanhemmille tulisi ilmoittaa.

Vierailija
6/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika iso todennäköisyys sille että välit menevät entistä huonommiksi ja se voi tietää isojakin ongelmia (esim. ääritapauksissa teini heitetään pois kotoa).

terveydenhoitajan tms. ilmoittamaan jos teinisi on raskaana ja hakemassa aborttia?

Vierailija
7/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vanhempi voisi aborttia silti estää. Tod näk tosiaan teinit sitten yrittäisi tehdä abortin itse tunkemalla sisäänsä esim. sukkapuikon tai pistämällä jonkun lyömään mahaansa pesäpallomailalla, kuten ennenkin.

Vierailija
8/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, mitä se hyödyttää, etä siitä vanhemmill kerrottaisiin? On vain ja ainoastaan teinin asia, mitä hän tekee. Vanhempien väliintulo voi tuoda lisää painetta päätöksen tekoon. Jos teini kokee vanhempansa luottamuksen arvoisiksi, kyllä hän kertoo itse.

Vierailija
9/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos epäilisi olevansa raskaana.

Vierailija
10/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teinini ei tule kertomaan sitäminulle itse niin on parempi, että hän saa tukea siltä terveydenhoitajalta.

Vierailija
11/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin yritän olla mahdollisimman vähän fanaattinen vanhempi mihinkään suuntaan. Toivon että sen myötä lapseni uskaltavat kertoa minulle tuollaisista asioista, tai jos ovat homoja tms. koska minä en tule tuomitsemaan heitä tai pakottamaan heitä toimimaan oman vakaumukseni mukaisesti. Meillä myös keskustellaan asioista jatkuvasti, ja lapset tietävät kantani eri asioihin, ja tietävät että asioista voi puhua.

Jos he kuitenkin haluavat pitää tuollaisen asian omanaan, se olkoon heidän oikeutensa. uskon että laki on lähinnä just ap:n kaltaisia vanhempia varten, jotka yrittäisivät pakottaa nuoren toimimaan oman päänsä mukaan.

Vierailija
12/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä aborttikeikassa sairaala/poliklinikkamaksun.

Onko teinillä itselllään rahaa siihen? Joillakin on ja voi peitellä asian kertomalla valheen missä on ollut...

Jos huoltajalle tulee lääkärimaksu niin kai ihmettelee mistä pitää maksaa..vai annetaanko abortti teineille ilmaiseksi?

Vierailija
13/13 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teini ei siis tahdo kertoa vanhemmilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän