Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa mitä hakisin opiskelemaan

Vierailija
12.10.2010 |

Jos ei oteta huomioon sitä, että en välttämättä ole tarpeeksi älykäs tai lahjakas sille alalle. Mitä hakisin opiskelemaan, kun: haluaisin saada hyvää palkkaa ja suht varman työpaikan. En ole hyvä matematiikassa tai teknisissä aineissa, en halua olla tekemisissä eritteiden kanssa, minulla on huono avaruudellinen hahmotuskyky, olen melko kärsimätön, en halua hoivata tai opettaa, en ole kovin kiinnostunut ihmisistä mutta en halua olla tutkijakaan, joten työn pitäisi ennemmin olla ihmisten kuin koneiden kanssa tehtävää. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on nykyään hyvä palkka? En tiennytkään.

Vierailija
2/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tosissaan uskoa, että olisi olemassa joku paikka, jossa maksetaan tosi hyvin, ilman, että sen eteen pitäisi oikeasti tehdä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tosissaan uskoa, että olisi olemassa joku paikka, jossa maksetaan tosi hyvin, ilman, että sen eteen pitäisi oikeasti tehdä jotain.

ole missään sanonut, että en tekisi mitään? Olen vain luetellut, mitä en haluaisi tehdä, ja missä en ole hyvä, ei kai kaikki ammatit vaadi superhyvää avaruudellista hahmottamiskykyä? En ole sanonut, ettenkö olisi myös hyvä jossain, nuo ovat ne, missä en ole hyvä.

Vierailija
4/4 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

konttorirotta, kääntäjä tms